تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1397 - 9:13
کد خبر : 28887

مبارزه با فساد و ارتقای سلامت در نظام اداری از اولویتهای دولت است

مبارزه با فساد و ارتقای سلامت در نظام اداری از اولویتهای دولت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بسیار پیش آمده است که حتی منابع را نیز تامین می کنیم، اما به دلایلی نمی توانیم برنامه ها را به درستی اجرا کنیم . توجه نکرده ایم که نظام های مدیریتی و ساز و کارهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بسیار پیش آمده است که حتی منابع را نیز تامین می کنیم، اما به دلایلی نمی توانیم برنامه ها را به درستی اجرا کنیم . توجه نکرده ایم که نظام های مدیریتی و ساز و کارهای پیشبرد برنامه های توسعه، مهم تر از منابع هستند تا شاهد انجام درست تر کارها و پیشبرد برنامه های توسعه در کشور باشیم.

امروز در بسیاری از تحلیل های خودمان احداث سدها و انتقال آب بین حوزه ای را نقد می کنیم، اما واقعیت امر این است که برای این موارد پول های زیادی هزینه شده است. اگر تصمیمات مدیریتی درست تری گرفته می شد شاید کشور بخش قابل توجهی از مشکلاتی را که اکنون با آن ها مواجه است، نداشت.

برنامه اصلاح نظام اداری که به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده بودیم برای پایان دوره سه ساله تا آخر ۹۶ بود که برای دوره سه ساله جدید بازنگری و ظرف روز های آینده در هیئت وزیران مطرح و تصویب می شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد