تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 - 21:11
کد خبر : 2793

حمایت قانونی دادگستری اردبیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر

حمایت قانونی دادگستری اردبیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا،حجت الاسلام محمدعلی قاصدی در همایش نقش آمران امر به معروف و ناهیان از منکر در مبارزه با فساد و اشرافی گری و نشست سالانه بسیج حقوق دانان استان با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا،حجت الاسلام محمدعلی قاصدی در همایش نقش آمران امر به معروف و ناهیان از منکر در مبارزه با فساد و اشرافی گری و نشست سالانه بسیج حقوق دانان استان با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) به تشریح اشرافی گری و فساد در جامعه پرداخت.
او افزود: فساد در سه بخش عمده فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی که هر کدام به نوبه خود موجب به وجود آمدن مشکلات جدی در جامعه می شود ، خلاصه شده است.
او اظهار کرد: نتیجه فساد اقتصادی در جامعه موجب سرمایه سوزی ، بوجود آمدن بی اخلاقی ، خشونت در جامعه و بی تفاوتی و بی اعتمادی و اشرافی گری موجب به وجود آمدن روحیه دنیا طلبی ، استکبار و ریاست طلبی و از بین رفتن روحیه
خدمتگزاری می شود.
او گفت: فساد فرهنگی زمینه ساز فساد سیاسی و اقتصادی است ، فسادی که موجب از بین رفتن اعتقاد و باورهای دینی مردم شده و ارزش ها را در جامعه تغییر می دهد و تغییر ارزش ها به دنبال خود فساد سیاسی و اقتصادی به دنبال دارد و هر سه این فساد از فاصله گرفتن از روحیه بسیجی و روحیه فداکاری و ایثار در جامعه شکل می گیرد.
حجت الاسلام قاصدی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی دستگاهها و نهادها در عدم اجرای صحیح قانون افزود:
در نظام جمهوری اسلامی قانونی جامع و کامل است ولی مشکل اصلی در عدم اجرای صحیح آن است برای نمونه معضل قاچاق کالا که موجب ذایل شدن تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است ناشی از همین موضوع است.
وی اظهار امیدواری کرد دستگاهها و نهادها در هماهنگی و همکاری کامل با یکدیگر در اجرای صحیح قانون بیش از پیش موفق عمل کنند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد