تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397 - 7:54
کد خبر : 27020

قم| آیت‌الله مکارم شیرازی: دشمنان با حذف حجاب به‌‌دنبال ضربه به اسلام هستند

قم| آیت‌الله مکارم شیرازی: دشمنان با حذف حجاب به‌‌دنبال ضربه به اسلام هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت فعالیت پلیس و علاقه مردم به نیروی انتظامی اظهار داشت: مردم شاهد آن هستند که پلیس با حداقل هزینه‌ها اقدامات قابل‌توجهی داشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت فعالیت پلیس و علاقه مردم به نیروی انتظامی اظهار داشت: مردم شاهد آن هستند که پلیس با حداقل هزینه‌ها اقدامات قابل‌توجهی داشته و تفاوت چشمگیری با پلیس‌های دنیا دارد.

وی با اشاره به دشمنی متفاوت دشمنان با ایران اسلامی ابراز کرد: علیرغم این‌همه دشمنی که در دنیا کم‌نظیراست ولی پلیس با عمل به وظایف و رسالت‌های خود امنیت مطلوبی را در کشور ایجاد کرده است.

مرجع تقلید شیعیان موضوع حجاب و برداشت‌های نادرست از الزام و اجبار را مدنظر قرار داد و افزود: ترک اعمالی مانند دزدی، شراب‌خواری و استعمال مواد مخدر الزامی و یک وظیفه قانونی است و حتی مربوط به کشورهای اسلامی نیست و در کشورهای دیگر نیز این قوانین وجود دارد.

وی با بیان اینکه آیات و روایات زیادی درباره حجاب وجود دارد و فرق بین رعایت حجاب و دیگر قوانین نیست، تصریح کرد: باید نگاه افراد به حجاب به‌مانند دیگر قوانین باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: حجاب علاوه بر موضوع دینی یک قانون و رعایت آن الزامی است و از منظر اسلام نیز حکمی دینی است که دشمنان تلاش زیادی برای حذف آن داشته تا از این طریق به اسلام و نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد