تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 6:35
کد خبر : 26027

آیت الله جنتی: نباید وحدت و انسجام کشور خدشه دار شود

آیت الله جنتی: نباید وحدت و انسجام کشور خدشه دار شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله احمد جنتی روز سه شنبه در اجلاس چهارم دور پنجم مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: وظیفه ما تحکیم، وحدت و انسجام بین همه اقشار ملت است و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.وی همچنین با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله احمد جنتی روز سه شنبه در اجلاس چهارم دور پنجم مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: وظیفه ما تحکیم، وحدت و انسجام بین همه اقشار ملت است و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی همچنین با اظهار تاسف از حادثه درگذشت آیت الله شاه آبادی گفت: برادر بزرگوار آقای شاه آبادی همسنگر امام(ره) بودند و در دوران عمر خود بسیار خوب عمل کرد و مورد احترام بود. در حوزه های علمی و صحنه سیاسی با عزت زندگی کرد. امیدواریم مشمول عنایات خداوند باشد.
آیت الله جنتی گفت: مسائل امروز زیاد است . در درجه اول باید ببینیم در ۴۰سال گذشته، چه گذشته ای داشتیم و اکنون در چه حالی هستیم و چه آینده ای خواهیم داشت.
وی افزود:در این چهل سال دستاوردهای بسیارزیادی داشتیم. باید دقت و توجه و به دیگران هم اعلام کرد. صدا و سیما باید در این زمینه فعال باشد. دستاوردهایی بسیارعالی داشتیم.
رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین در خصوص مساله حجاب گفت: حجاب، عفت و شرافت زن است و باید آن را حفظ کرد.عده ای به هر دلیلی عفت و شرافت را خدشه دار می کنند و این روند در حال افزایش است. حرکت های زشتی که زن ها حجاب خود را برمی دارند و در میان جمع به باد می دهند. این شرافت، عفت و کرامت است که به باد می دهید. جلوی این ها باید محکم گرفته و با این ها برخورد شود.
وی گفت: اسلام با تظاهر به فساد و فسق به عنوان منکر برخورد می کند. باید با این حرکات برخورد شود.
این خبر در حال تکمیل است
۶۹۸۴**۱۵۵۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد