تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 7:46
کد خبر : 25850

امنیت کشور حاصل خون شهدا است

امنیت کشور حاصل خون شهدا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همایش فصلی ناظرین امین با حضور سرناظرین، ناظر مسئولین، ناظرین و اعضای ستادی دفتر هیئت نظارت شیروان روز شنبه، ۱۹ اسفند در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در استان خراسان شمالی برگزار شد.حجت‌الاسلام والمسلمین حسین

امنیت کشور حاصل خون شهدا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همایش فصلی ناظرین امین با حضور سرناظرین، ناظر مسئولین، ناظرین و اعضای ستادی دفتر هیئت نظارت شیروان روز شنبه، ۱۹ اسفند در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در استان خراسان شمالی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان در این همایش گفت: امروزه در تمامی حوزه‌ها بر روی سکویی قرار داریم که دشمن ما را رصد می‌کند و این مسئله اوقات آن‌ها را تلخ کرده و دشمنی دشمنان با ما خود دلیل محکمی بر درست بودن کارهای ما است.
امام جمعه شیروان افزود: این نظام، قانون، نظم و هدف مقدسی دارد و برای گام برداشتن به سمت این هدف نیازمند ولی فقیه هستیم. همچنین ولایت فقیه را نیز فقها به وجود نیاورده‌اند، بلکه این قانون از طرف پروردگار عالم ایجاد شده و کسانی را که خداوند به آنان مأموریت داده است که روی زمین حاکم باشند به ما نیز در قرآن کریم دستور داده که بی‌چون و چرا از آنان اطاعت کنیم.
وی اظهار کرد: ما از کشورهای بسیاری در ابعاد مختلف معنوی، اخلاقی، حجاب و عفاف، دفاعی و امنیتی جلوتر هستیم و امروز این امنیت حاصل خون شهدا و سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی و مردم بیدارمان است.
حجت‌الاسلام کوثری در پایان با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمامی عوامل هیئت نظارت گفت: شورای نگهبان مسئولیت بسیار سنگین و خطیری را بر عهده دارد و جامعه‌ای به این عظمت نیز صافی می‌خواهد و بهترین صافی که می‌تواند این وظیفه را به درستی انجام دهد، همین شورای نگهبان است و این نظارت و بررسی صلاحیت‌ها نباید فقط در ایام انتخابات صورت گیرد، بلکه در تمام ایام باید پیگیر این موضوع بود و در بررسی صلاحیت‌ها هم فقط باید خدا را در نظر گرفت و حب و بغض‌هایمان باید برای خدا باشد.
یادآوری می‌شود، در پایان این همایش به ۱۲ نفر از منتخبین مسابقه مجله ناظر امین و شش نفر از بانوان همنام با حضرت فاطمه زهرا(س) به قید قرعه هدایایی اعطاء شد.
حسینعلی ظفری
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد