تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 7:07
کد خبر : 25748

تقویت بنیان‌های اعتقادی بهترین شیوه برای مقابله با ناهنجاری‌هاست

تقویت بنیان‌های اعتقادی بهترین شیوه برای مقابله با ناهنجاری‌هاست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، بر اتخاذ تدابیر فرهنگی جهت جلوگیری از رشد آسیب‌ها و منکرات در انسان، تاکید کرد.وی افزود: بعضی از آسیب‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، بر اتخاذ تدابیر فرهنگی جهت جلوگیری از رشد آسیب‌ها و منکرات در انسان، تاکید کرد.
وی افزود: بعضی از آسیب‌ها و منکرات منشا خارجی دارند که باید بررسی شوند و راهکارهای علمی و عملی ارائه شود، اما بخش دیگری از آسیب‌ها منشا درونی دارند و ممکن است رفتارهای ما یا برخوردهای اجتماعی، عامل باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با آسیب‌ها باید کار کارشناسی صورت گیرد و هم اولویت بندی انجام شود که در این عرصه توفیقاتی بدست آوردیم و چنانچه بدون مطالعه و بررسی همه جانبه اقدام کنیم شاید نتوانیم موفقیتی بدست آوریم.
حجت‌الاسلام برازش تصریح کرد: با اشاعه فرهنگ دینی و تقویت بنیان‌های مذهبی بهترین راهکار و شیوه مقابله با ناهنجاری‌ها و منکرات است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد