تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 22:09
کد خبر : 25627

هیات رییسه ی دانشگاه مازندران کشف حجاب یکی از دانشجویان این دانشگاه را محکوم کرد

هیات رییسه ی دانشگاه مازندران کشف حجاب یکی از دانشجویان این دانشگاه را محکوم کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی حرکت حقیرانه‌ی کشف حجاب فردی در جلوی سر درب دانشگاه مازندران، هیات رییسه ی دانشگاه بیانیه ای صادر و این حرکت نابخردانه را شدیدا محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی حرکت حقیرانه‌ی کشف حجاب فردی در جلوی سر درب دانشگاه مازندران، هیات رییسه ی دانشگاه بیانیه ای صادر و این حرکت نابخردانه را شدیدا محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم در دنیایی به سر می‌بریم که همه آموزه‌های وحیانی و ارزش های الهی و انسانی در معرض انواع تهاجم برآمده از نظام سلطه است. گاهی با توهین و انتشار کاریکاتورهای موهن علیه خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص)، گاهی با زیر پا گذاشتن اعتقادات مسلمانان همچون مسئله حجاب و گاهی … ،سعی در تخریب چهره حقیقی اسلام دارند.  
حرکات مذبوحانه‌ای که اخیرا با حمایت دشمنان اسلام در قالب کشف حجاب در جامعه شکل گرفته است مبین تفکری غربگرایانه است که می بایست با آن قاطعانه برخورد شود. در همین راستا اقدام حقیرانه،نابخردانه و هنجارشکن کشف حجاب فردی غیر دانشجو در نزدیکی درب ورودی دانشگاه مازندران، آن هم در هفته ای که مزین به نام نامی بانوی دو عالم – حضرت فاطمه زهرا(س) – بوده و به همین مناسبت در کشور عزیزمان، به هفته ی مادر و روز زن نامگذاری شده است،اقدامی خلاف شخصیت،حرمت، شان و حقوق زنان آزاده و مسلمان می باشد. 
هیات رییسه ی دانشگاه مازندران ضمن حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده است:” این کار خطای بزرگی است که برخی افراد برای ایجاد میل غلط و انحرافی به فرهنگ غربی به دنبال دور زدن قوانین هستند”، این حرکت مذبوحانه را شدیدا محکوم می کند. 
هیات رییسه ی دانشگاه مازندران

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد