تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 10:17
کد خبر : 25592

طرح مسأله حجاب اختیاری نتیجه نگاه سکولاری است

طرح مسأله حجاب اختیاری نتیجه نگاه سکولاری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، امروز، ۱۷ اسفند در همایش روز زن که در این اداره‌کل دادگستری استان برگزار شد گفت: توجه به حجاب این روزها مدنظر مسئولان نظام و حتی دشمنان استوی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، امروز، ۱۷ اسفند در همایش روز زن که در این اداره‌کل دادگستری استان برگزار شد گفت: توجه به حجاب این روزها مدنظر مسئولان نظام و حتی دشمنان است
وی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند ارتباط دختران و بانوان جوان با حضرت زهرا(س) را در قالب ارتباطی عاطفی صرف محدود کنند که عدم توجه به این امر خطرناک است. کسی به برقراری ارتباط عاطفی با آن حضرت شکی ندارد اما الگوگیری از ایشان در کسب معارف دینی و عمل گرایی بسیار ضروری است.
حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: توجه به مکتب حضرت فاطمه(س) ثمره دنیا و آخرت را در پی دارد. اهداف دشمن به ارتباط ظاهری هدایت می‌شود که بانوان با در پیش گرفتن مبانی دینی می‌توانند در برابر این توطئه بایستند.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما نمی‌توانیم حضرت زهرا(س) را بدون فرزندان ایشان، بدون آنکه علی(ع) ولی ایشان باشد تحلیل کنیم. ما نمی‌توانیم بزرگی و مدیریت ایشان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی را نادیده گرفته و تنها به رابطه عاطفی اکتفا کنیم.زهرا(س) دوست داشتنی است چون از نظر حجاب، تربیت فرزند صالح و همه زیبایی‌های انسان کامل برتر است.
وی با تأکید بر اینکه نباید به فتنه دشمنان شیعیان دامن زد گفت: دشمن قصد دارد بلایی که بر سر غدیرخم آورد را در مورد حضرت زهرا(س) هم تکرار کند. دشمنان ولایت حضرت علی(ع) را به دوستی و محبت تفسیر کردند امروز نیز تلاش می‌کنند از محبت زهرا(س) فقط جنبه دوست داشتن صرف را ترویج دهند.
حجت‌الاسلام عبداللهی اظهار کرد: محب زهرا(س) باید مظهر حجاب و حیا باشد. طرح مساله اجباری بودن یا نبودن حجاب در نظام اسلامی نتیجه و ثمره مباحث انحرافی است. وقتی پذیرفتیم حضرت زهرا(س) نمونه کامل زن مسلمان است و حجاب در نص صریح قرآن مطرح شده، این مباحث هیچ معنایی ندارد. بیان این مسایل نتیجه نگاه سکولاریستی و لائیک است.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از بانوان نمونه شورای حل اختلاف اراک تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد