تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 10:44
کد خبر : 25514

آیت الله علم الهدی: هدف دشمن ترویج مفاسد و ایجاد انحراف است

آیت الله علم الهدی: هدف دشمن ترویج مفاسد و ایجاد انحراف است

آیت‌ الله سیداحمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در ‘همایش طلایه‌ داران معروف’ در مشهد افزود: در این موقعیت که دشمنان قصد براندازی اسلام را دارند حفاظت از دین خدا و اسلام و براندازی کفر، در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است. وی ادامه داد: در این شرایط به طلایه داران امر به معروف

آیت‌ الله سیداحمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در ‘همایش طلایه‌ داران معروف’ در مشهد افزود: در این موقعیت که دشمنان قصد براندازی اسلام را دارند حفاظت از دین خدا و اسلام و براندازی کفر، در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی ادامه داد: در این شرایط به طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر توصیه می شود برای تحقق این فریضه برنامه ریزی کنند و در این مسیر باید به هر ناهنجاری به عنوان خطری برای اساس دین نگاه کرد.
امام جمعه مشهد گفت: روشها و برنامه های متعددی برای اجرای صحیح فریضه امربه معروف و نهی از منکر وجود دارد. گفت: تحقق این امر خداپسندانه از طریق ساماندهی مناسب و تشکیلات پایدار امکانپذیر است.
وی افزود: امام حسین(ع) هدف اصلی خود را از قیام کربلا احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند. انجام این امر الهی و خداپسندانه فقط به حوزه اخلاق و ناهنجاریها محدود نمی شود.
۷۵۰۷/۱۸۵۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد