تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 20:46
کد خبر : 25436

ترویج معروفات و خوبی‌ها نیازمند استدلال است

ترویج معروفات و خوبی‌ها نیازمند استدلال است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان شامگاه امشب، ۱۵ اسفندماه در شورای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این شورا باید در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان شامگاه امشب، ۱۵ اسفندماه در شورای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این شورا باید در راستای ترویج معروفات در جامعه تلاش و برنامه‌ریزی کند و هدف از تشکیل معاونت مردم به دولت و مردم شورای امر به معروف دعوت مردم به معروفات و در صورت نیاز تذکر به نهادهای دولتی برای تحقق این مهم است.
وی با اشاره به اینکه همه ما فرزندان نظام و انقلاب هستیم و باید در راستای چارچوب نظام اسلامی حرکت کنیم، افزود: تخریب یکدیگر در نظام اسلامی هیچ جایگاهی ندارد و اگر در فضای مجازی مواردی اینچنینی مشاهده شد باید تذکر لازم داده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به در پیش بودن عید نوروز و وجود آداب و رسوم ایرانیان در آستانه این عید اشاره کرد و یادآور شد: استان کردستان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و باید در شهرهای توریستی و گردشگر پذیر استان بسته‌های فرهنگی امر به معروف با عناوینی مختلف برای مسافران و مردم تهیه شود.
وی اعلام کرد: امسال این اداره‌کل بسته‌های فرهنگی در خصوص ترویج صله‌رحم برای مردم و مهمانان نوروزی تهیه کرده است که در ایام عید توزیع خواهد شد.
حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: یکهزار بسته فرهنگی با موضوع صله رحم تهیه شده که توزیع آن می‌تواند به کاهش کینه و کدورت میان مردم منجر شود.
وی همچنین برنامه‌ریزی برای تهیه مراسمی ویژه عید نوروز در یک مکان عمومی برای مردم را خواستار شد و گفت: اگر نهادهای فرهنگی به برگزاری برنامه‌هایی شاد و مفرح در آستانه عید نوروز اقدام کنند قطعا از خطرات احتمالی چهارشنبه سوری و ایام نوروز کاسته خواهد شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد