تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 6:58
کد خبر : 25291

بیانیه بسیج جامعه زنان شهرستان قدس به مناسبت میلاد کوثر ولایت

بیانیه بسیج جامعه زنان شهرستان قدس به مناسبت میلاد کوثر ولایت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سمیه مافی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان قدس اظهار داشت: در آخرین روزهای سال ۱۳۹۶و در آستانه تولد دوباره طبیعت با استشمام عطر دل انگیز یاس جانی تازه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سمیه مافی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان قدس اظهار داشت: در آخرین روزهای سال ۱۳۹۶و در آستانه تولد دوباره طبیعت با استشمام عطر دل انگیز یاس جانی تازه می یابیم با این امید که روز و ماه و سالمان سرشار از برکات فاطمی باشد و در سایه سار نام و یاد زهرای اطهر(سلام الله علیها) آرام بگیریم.

در راستای فرار رسیدن میلاد بانوی دو عالم بسیج جامعه زنان شهرستان قدس بیانیه‌ای را منتشر کرد که متن بیانیه بدین شرح است: بسیج جامعه زنان شهرستان قدس میلاد بانوی دو عالم را به محضر امام عصر(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی) و همه شیفتگان و رهروان ایشان در سراسر عالم، تبریک و تهنیت عرض می نماید.

روز میلاد کوثر قرآن، فاطمه اطهر(سلام الله علیها) و روز زن در حالی فرا می‌رسد که از یک سو الگوهای نخ نما و فرسوده ای که دهه های متمادی توسط استکبار فرهنگی برای زنان سراسر دنیا ارائه و ترویج می‌شد ،شدیدا رنگ باخته‌اند و جذابیت و مقبولیت خود را از دست داده‌اند،آن هم دقیقا در مهد زایش و شکل گیری تئوری‌های رنگارنگی که داعیه دفاع از حقوق زنان را دارند. از سوی دیگر موجی از ستیز و ناسازگاری با زنان مسلمانی آغاز شده است که بویژه در حرکت بیداری اسلامی، عزم و آهنگ دگرگون ساختن خویشتن را جزم کرده‌اند و از نظام فکری و اجتماعی که برایشان خواسته اند و ساخته اند روی گردانده اند. و البته در این میان به نظر می‌رسد جفایی که به زن، انسانیت او، هویت زنانه او و استعدادها و قوای سرشار او شده بیشتر و فجیع تر از همه اعمالشان بوده است.

بشر امروز چشم انتظار حقیقتی است که وعده داده شده است، حقیقتی که سرانجام بر جایگاه خویش تکیه خواهد زد و جهان را از زیر یوغ اصحاب شیطان رجیم رها کرده و پرچم توحید را در عالم برافراشته خواهد ساخت.

سر سلسله این حقیقت طلبان وجود مبارک مادری است که در کنار ستون‌های ایمان امتی دلاورانه ایستاد و از جایگاه خویش به تجلی حق و انعکاس آن پرداخت در هنگامه‌ای که تاریکی می رفت امت رسول خدا را فراگیرد و حق از مسیر خویش خارج شود.

حضرت زهرا(سلام الله علیها)، دختر گرامی نبی اکرم(صلوات الله علیه) و همسر جلیل القدر امیر مؤمنان حضرت علی(علیه السلام) تلالو باوری بود که ریشه در طهارتی توحیدی داشت و در دامن خود شجره طیبه‌ای را پروراند که عالم تاکنون به نورشان متجلی‌ است و از صلابت ایمانشان بارور است. اما کیست که نداند،زهرای اطهر(سلام الله علیها) همچون نگین درخشانی است که همه برکات و روشنی‌ها و ارزش‌ها و فضیلت‌ها از وجودش جوشیده و می‌تراود و در سراسر تاریخ جاری می‌شود «انا اعطیناک الکوثر» فاطمه(سلام الله علیها) کوثر است که خیر کثیری از او، فرزندان،ذریه پاک و پیروانش، اعم از زن و مرد در سراسر گیتی جاری می‌شود و از برکت ادبیات، فرهنگ و گفتمان فاطمی است که زنان مسلمان می‌توانند خود به الگوهایی درخشان برای زنان امروزی جهان تبدیل شوند.

مادرکلمه مقدسی است ، زن منبع احساسات و عواطف خانواده است ، اگر نباشد خانه و خانواده دچار تزلزل و از هم گسیختگی و فروپاشی نظام خانواده می شود در غرب اگر چه زنان در برخی از میادین علم و سیاست پیشرفت هایی داشته اند اما به چه قیمتی؟ به قیمت از هم پاشیده شدن نظام اجتماعی خانواده ، قیمت رشد فساد و تباه شدن خانواده ، زن یک وسیله برای لذت جویی های مرد شده است .

در غرب با نام آزادی، چشم های زنان را با تساوی حقوق زن و مرد پوشاندن ودرپس وعده های قشنگ زندگی آزاد و عالی و رفاه اجتماعی مخفی شدند وبا تیرهای لذت و شهوت و برهنگی زنان را مورد هجمه قرار می دهند ، انسانیت ،هویت مادرانگی ،عفت و حیاء  را بی اهمیت جلوه می دهند، زنان هویت اصلی خود یعنی زن بودن ،همسربودن، مادر بودن رو فراموش کردند.

با توجه به بندهای تساوی جنسیتی در سند ۲۰۳۰حالا هم برخی صداها از تربیونهای داخلی بر طبل تساوی حقوق زن و مرد می کوبند و با راه اندازی میتینگ و نمایش های ساختگی و طراحی شده از ایادی بیگانه در خصوص مطالبه مواردی چون حضور زنان در ورزشگاه ها، حجاب و عَلم نمودن شعار نخ نما شده رفع خشونت علیه زنان می خواهند هویت اصلی ملی، اسلامی زن ایرانی را بگیرند هر چند که دستانی پنهان از داخل و صداهایی از تریبون های فروخته شده بیگانگان به حمایت برخواسته و با عَلم کردن انقلاب زنانه و پر رنگ کردن ۸ مارس و نداشتن حجاب را یک اعتراض به نظام جلوه می دهند، حال اینکه حجاب دستور الهی است و سوال این است اگر نداشتن حجاب خوب است پس چرا به گروهک منافقین و سرکرده این گروه اعتراضی ندارند.

آنها برای فریب افکار عمومی با فرستادن زنانی که پیشینه حضور در سازمانهایی که دستشان به خون هزاران ایرانی بی گناه آلوده است قصد تابو شکنی و هنجار شکنی دارند و خود را نماینده زنان جامعه ایران قلمداد می نمایند که خیالی باطل است، حیاء و حجاب با فطرت پاک زنان این سرزمین اَجین شده است.

البته در مقابل تبعیض و بی عدالتی که در حق زنان کشورهای یمن، سوریه، افغانستان، ترکیه، فرانسه و میانمار می شود مهر سکوت بر بلند گوهای خود زدند .

ما زنان ایرانی تعرض و تعدی به حقوق اصلی زنان و حجاب فاطمی را که توسط برخی از افراد فریب خورده و مغرض انجام می شود، را محکوم می کنیم، چرا که نه تنها دختران دهه ۷۰ خیابان انقلاب حجاب را دوست دارند و در راه وطن جان پدرانشان را داده اند.

ما زنان مسلمان ایرانی از زنانی که به خاطر داشتن حجاب در برخی کشورها که دایه دار شعار آزادی هستند در محرومیت ومحدودیت هستند حمایت می نماییم .

ما زنان مسلمان ایرانی خواستاربرخورد قاطع با تابو شکنان در خصوص هنجارها ی جامعه و ارزش های ایرانی اسلامی در فضای مجازی و جامعه هستیم .

برای مروه شرینی شهیده راه حجاب و قربانی بی عدالتی و تبعیض نژادی از خداوند متعال علو درجات را خواستاریم.

ما زنان جامعه اسلامی الگوی رفتاری و سبک زندگی خود را به تأسی از حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزیده ایم چرا که ایشان الگوی قرآنی و فرا زمانی و جهان شمول برجسته و روشن زن متعالی و نمونه ای جاویدان برای زنان و مردان امروز و تمامی دوران و اعصار تاریخ است .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد