تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 10:24
کد خبر : 25178

کمپین «نه به زباله» ۲۱ اسفند در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

کمپین «نه به زباله» ۲۱ اسفند در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در نشست ستاد استقبال از بهار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: طبیعت استان نیز در قالب همین طرح و به مدت یک هفته از ۱۸ تا ۲۴ اسفند امسال پاکسازی می‌شود.وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در نشست ستاد استقبال از بهار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: طبیعت استان نیز در قالب همین طرح و به مدت یک هفته از ۱۸ تا ۲۴ اسفند امسال پاکسازی می‌شود.
وی افزود: کمپین «نه به زباله» و پاکسازی طبیعت کهگیلویه و بویراحمد فرصتی ارزنده در راستای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، جلب مشارکت اجتماعی و آماده سازی استان در استقبال از بهار است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح باید تخریب و آلوده کردن محیط زیست به عنوان یک منکر و اقدام ناپسند معرفی شود.
نظری عنوان کرد: شیوه نامه ستاد استقبال از بهار توسط معاونت توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و با هدف تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و بند ۴ سیاسی‌های نظام در راستای صیانت از محیط زیست به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌ها ابلاغ شده است.
وی ابراز داشت: این شیوه نامه با دیدگاه فرهنگی و در راستای نهادینه سازی فرهنگ مهم حفظ محیط زیست تهیه شده است.
نظری عنوان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر، نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در ستاد استقبال از بهار و امر پاکسازی طبیعت این استان موظف به همکاری شده‌اند.
نخستین کمپین «نه به زباله» مرداد سال ۱۳۹۵ در شهر یاسوج و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
۷۵۳۵/۶۱۱۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد