تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 12:37
کد خبر : 25116

ایام نوروز فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است

ایام نوروز فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش افزود: مدیریت سفر های نوروزی در کیش یکی از سخت ترین مدیریت ها است چرا که مهمانان زیادی را پذیرا می شویم و باید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش افزود: مدیریت سفر های نوروزی در کیش یکی از سخت ترین مدیریت ها است چرا که مهمانان زیادی را پذیرا می شویم و باید به نحو احسن خدمت رسانی کنیم.
امام جمعه کیش افزود: برنامه ریزی مدیریت سفر های نوروزی در کیش از مدت ها قبل شروع شده و بدون تردید مسوولان جزیره کیش در این ایام کاری جهادی را در پیش دارند.
حسن زاده با تاکید بر فراهم نمودن تمام امکانات و نیازهای مسافران نوروزی در جزیره کیش گفت: اولین نکته تامین امنیت مسافران و گردشگران بویژه مسافرانی است که از مسیر دریا به این جزیره سفر می کنند.
وی همچنین عنوان کرد : ایام تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا تمام ظرفیت های جزیره کیش را با برنامه های فرهنگی به گردشگران معرفی کنیم.
حسن زاده تاکید کرد: برنامه های ایام نوروز باید با محوریت فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی باشد و از برنامه های بی محتوا و ضد فرهنگی پرهیز کرد.
وی با قدردانی از مسوولان فرهنگی جزیره کیش عنوان کرد: وجود مدیران کنونی جزیره کیش این نوید را می دهد که تمام برنامه ها در چارچوب فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است.
وی اضافه کرد: همچنین در حوزه عفاف و حجاب نیز در اماکن عمومی باید برنامه داشته باشیم و لازم است همه اقشار مسلمان از این واجب حمایت کنیم.
حسن زاده گفت: امروز دشمنان اسلام با عفاف و حجاب مخالف می کنند لذا باید برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج عفاف و حجاب در بازارها و اماکن عمومی داشته باشیم.
۶۹۹۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد