تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 12:23
کد خبر : 24523

۲۰۰۰ حلقه صالحین در شهرستان بیرجند فعال است

۲۰۰۰ حلقه صالحین در شهرستان بیرجند فعال است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی روز پنجشنبه در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند افزود: بسیج برای جامعه سازی ابتدا باید از خودسازی شروع کند تا بتواند در جامعه سازی موفق باشد و تشکیل حلقه های صالحین یکی از راه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی روز پنجشنبه در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند افزود: بسیج برای جامعه سازی ابتدا باید از خودسازی شروع کند تا بتواند در جامعه سازی موفق باشد و تشکیل حلقه های صالحین یکی از راه های خودسازی بسیج است.
وی گفت: ۱۵۲ مربی و ۱۲ سرمربی صالحین در شهرستان داریم و این ظرفیت بسیار بالایی در نظام تربیتی بسیج در بحث خودسازی بسیجیان است.
وی اظهار کرد: در راستای آمادگی رزمی نیز رزمایش مشترک با ناجا را از طریق گردان های بیت المقدس، امام علی و کوثر اجرا کردیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: در بحث گشت های بسیجی محله محور، همه پایگاه های بسیج گشت های فعال دارند و در زمینه جوان گرایی پایگاه های مقاومت بسیج، بیشتر فرماندهان حوزه از نیروی جوان انتخاب شدند.
وی گفت: یک گردان از پیشکسوتان بازنشسته سپاه را سازماندهی کردیم و «گردان حبیب بن مظاهر» را با شناسایی فرماندهان دفاع مقدس راه اندازی می کنیم.
فلاحی افزود: تعداد برنامه های سال آینده کم اما کیفیت آنها بسیار بالا خواهد بود و اقدامات اثربخشی در همه حوزه ها انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با جدیت در رده ها، اداره ها و مساجد به عنوان یک وظیفه خطیر مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر فقط به موضوع بدحجابی توجه نشود چون در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … به امر به معروف و نهی از منکر نیاز داریم.
وی با بیان اینکه وام هایی به بسیجیان در راستای اشتغالزایی داده شده است افزود: این وام ها با نرخ چهار درصد و ۶ درصد در خصوص تولید و اشتغال به کارگاه های کوچک روستایی اختصاص داده می شود.
رئیس مجمع بسیج شهرستان بیرجند هم در این همایش گفت: تشکیل هیات اندیشه ورز در کنار کارگروه ها برای کیفیت بخشی به برنامه های بسیج به لحاظ فکری از اقدامات مجمع بسیج در سال جاری است.
محمدعلی ذاکریان افزود: مقام معظم رهبری انتظار دارند که حرکت بسیج و مردمی به سمت اندیشه ورزی پیش برود.
وی اظهار کرد: معظم له نخستین کار پیامبر اسلام (ص) را تحریک عقل و تقویت قدرت تفکر توصیف کردند که باید به این مهم در برنامه ریزی ها توجه شود.
وی گفت: دامنه فکر و اندیشه باز است اما منظور از اندیشه ورزی، اندیشه در چارچوب تفکرات اسلامی، ارزش های دینی و اهداف انقلاب است.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد