تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 9:45
کد خبر : 24510

قم|آیت‌الله یزدی: دستاوردها و موفقیت‌های کشور زیر سایه ولایت‌فقیه است

قم|آیت‌الله یزدی: دستاوردها و موفقیت‌های کشور زیر سایه ولایت‌فقیه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در نخستین اجلاسیه منشور روحانیت که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت: اهل‌بیت (ع) به حفظ دین خداوند توجه داشتند، ائمه معصوم از خانواده وحی بودند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در نخستین اجلاسیه منشور روحانیت که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت: اهل‌بیت (ع) به حفظ دین خداوند توجه داشتند، ائمه معصوم از خانواده وحی بودند و باید دین خدا را حفظ می‌کردند که شامل اعتقادات، احکام، اخلاقیات و سبک زندگی انسان‌هاست.

وی با اشاره به هجمه‌های ایجادشده علیه حجاب افزود: برخی افراد به این موضوع دامن می‌زنند که حجاب را روحانیون آوردند که این‌گونه نیست و عفاف و حجاب از اسلام است و شخص از هر خاندانی هم که باشد باید حجاب را رعایت کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: دوران‌های سختی برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی گذشت که باید مورد توجه باشد، طلاب و روحانیون با همدلی و اتحاد با دیگر اقشار جامعه برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تلاش کردند.

وی تصریح کرد: داعش اقدامات زیادی برای مقابله با ملت‌های مسلمان منطقه انجام داد اما حشدالشعبی با درایت آیت‌الله سیستانی توانست داعش را نابود کرده و همه نقشه‌ها را بر آب کند و استقلال عراق را حفظ کند.

استاد برجسته حوزه علمیه بیان کرد: اسرائیل با عربستان قرارداد دارد و با همکاری آمریکا قصد دارند نظام جمهوری اسلامی را تصاحب کنند، مقام معظم رهبری تأکید کردند هدف اصلی دشمن سقوط نظام اسلامی است و حقوق بشر بهانه دشمن است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: خدا را شاکریم که ولایت‌فقیه در کشورمان حاکم است و بسیار از موفقیت‌ها در کشور و جهان در سایه ولایت‌فقیه به‌دست‌آمده که باید خدا را بابت نعمت ولایت‌فقیه شکرگذار باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد