تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 8:00
کد خبر : 24499

امر به معروف و نهی از منکر از سنگرهای اصلی مقابله با هجمه‌های فرهنگی است

امر به معروف و نهی از منکر از سنگرهای اصلی مقابله با هجمه‌های  فرهنگی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، امروز سوم اسفندماه، در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی اظهار کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندیم تا فرهنگ‌های غلطی که امروز در عزاداری‌ها و مراسمات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، امروز سوم اسفندماه، در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی اظهار کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندیم تا فرهنگ‌های غلطی که امروز در عزاداری‌ها و مراسمات مذهبی صورت می‌گیرد، را از بین ببریم.
وی افزود: باید با نثار مال و جان زمینه پیشرفت دین اسلام را فراهم آوریم همان طور که در سال۶۱ هجری، امام حسین(ع) در حادثه کربلا حماسه‌ای را آفرید که برای یزید و یزیدیان عبرت آمیز شد و آنان را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حکومت‌ها پیام رسان اصلی و مروجان دین هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی در بحث فرهنگ سازی و معرفی کردن اسلام ناب محمدی به جهان اسلام یکی از اصل‌های مهم این است که هر فردی به نوع خود و در جایگاهی که قرار دارد به وظیفه خود به خوبی عمل کند.
رضایی با بیان اینکه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی در این مسیر قدم‌های خوبی برداشته است، افزود: این استان ۲۵۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردیم.
وی با بیان اینکه هدف اصلی تقدیم این شهدا، دفاع از شریعت اسلام و انقلاب بوده است، اظهار کرد: امروزه در جامعه امر به معروف و نهی از منکر یکی از سنگرهای اصلی مقابله با هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: باید تمام سعی و تلاش مدیران و اعضا هیات‌های مذهبی استان بر این باشد که مقابله جدی با خرافه افکنی‌هایی که امروز در بین مردم و هیئات مذهبی رواج پیداکرده ذاشته باشند.
رضایی ادامه داد: باید عزاداری‌ها را به سمت و سوی اصلی آن که ترویج فرهنگ نبوی حماسه حسینی است، ببریم.
وی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم عده‌ای از افراد با درست کردن شایعات مذهبی و زیر سوال بردن فرهنگ عاشورا، جوانان و نسل آینده را از مسیر اصلی که همان مسیر اسلام و عاشورا است منحرف کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: راویان اتاق‌های فکر غربی که تمام هم و غم خود را به دست گرفته‌اند تا اسلام را بد جلوه دهند و بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند؛ روز به روز منزوی‌تر می‌شوند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد