تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 7:47
کد خبر : 24430

انجام ۱۸۰ هزار جلسه مشاوره به زوجین در قالب سند طرح تقسیم کار ملی

انجام ۱۸۰ هزار جلسه مشاوره به زوجین در قالب سند طرح تقسیم کار ملی

سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر و پلمب بالغ بر ۱۱۴۴ مرکز توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله

کشف بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر و پلمب بیش از بر ۱۱۰۰ مرکز توزیع مواد مخدر/ انجام ۱۸۰ هزار جلسه مشاوره به زوجین در قالب سند طرح تقسیم کار ملیسید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر و پلمب بالغ بر ۱۱۴۴ مرکز توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید معظم له بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار در قالب سند طرح تقسیم کار ملی معاونت اجتماعی دادگستری خراسان رضوی اجرای ۹ برنامه را متقبل شد که ضمن رسیدن به اهداف منظور نظر، کماکان در حال استمرار و تداوم برنامه‌های مذکور به لحاظ اثربخشی هستیم. مضافا اینکه ۱۹ برنامه مجددا در قالب طرح تقسیم کار ملی به این معاونت محول گردیده است.

وی گفت: اقدامات فوق با همراهی مجریان درون سازمانی و برون سازمانی و بخصوص سمن‌ها انجام میپذیرد که جا دارد از مساعی و پشتکار آن‌ها تشکر را داشته باشم.

این مقام قضایی ادامه داد: در اجرای این سند، طرح امید در قالب دوره‌های مهاجر، مهر و هور اجرا گردیده که در شش ماهه اجرا از بهمن ماه سال ۹۵ تا تیر ماه ۹۶، برای ۸۲ هزار و ۹۳۱ نفر مددجو و زوجین متقاضی طلاق و در کنار آن ملاقات اطفال بالغ بر ۱،۱۳۶،۸۶۴ نفر ساعت وقت اختصاص یافته است.

معاون اجتماعی دادگستری خراسان رضوی از برگزاری ۸۰۴ دوره آموزشی، کارگاه و افتتاحیه مراکز ملاقات طفل خارج از کلانتری و همچنین ۱۸۰ هزار جلسه مشاوره به زوجین متقاضی طلاق با ۶۹۳ نفر از عوامل اجرایی در قالب سند طرح تقسیم کار ملی در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در استان خبر داد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین در طی اجرای طرح ناامن سازی محیط‌های توزیع مواد مخدر در خصوص معتادین متجاهر و کارتن خواب نیز، مجموعا بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف و بالغ بر ۱ هزار ۱۴۴ مرکز توزیع مواد مخدر پلمب شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد