تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 5:40
کد خبر : 24168

شورای شهر و شهردار منکر وجود ضعف و کاستی در اداره شهر نیستند

شورای شهر و شهردار منکر وجود ضعف و کاستی در اداره شهر نیستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم ضرورت توجه به آسیب‌هایی است که از تضعیف و تزلزل در مدیریت شهری به همه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم ضرورت توجه به آسیب‌هایی است که از تضعیف و تزلزل در مدیریت شهری به همه جامعه و شهروندان وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون که حدود ۶ ماه از آغاز مسئولیت نجفی در شهرداری تهران می‌گذرد، نه شورای شهر و نه شهردار منکر وجود ضعف و کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اما باید توجه کرد که مسیر برطرف کردن این نواقص و کاستی‌ها، تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است نه تضعیف و متزلزل کردن آن. 

هاشمی بیان کرد: خاضعانه از همه جریانات سیاسی و رسانه‌ها می‌خواهم با توجه به شرایط دشوار فعلی که شهرداری که با کمبود نقدینگی و مشکلات جدی مواجه است از هرگونه شایعه‌سازی و تضعیف و متزلزل کردن مدیریت شهری بپرهیزند.

وی در پایان گفت: البته این به معنای نادیده گرفتن مشکلات و نواقص نیست بلکه تبدیل رویکرد مخرب و شایعه‌ساز به انتقاد سازنده و ارائه پیشنهادهای مفید برای بهبود وضعیت شهر و تامین رضایت بیشتر شهروندان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد