تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 5:36
کد خبر : 23890

وظیفه مسئولان در قبال مردم سنگین است

وظیفه مسئولان در قبال مردم سنگین است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری شب گذشته ۲۵ بهمن‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان ، با اشاره به اینکه این استان در اغتشاشات اخیر یکی از امن ترین استان های کشور بود، گفت: متاسفانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری شب گذشته ۲۵ بهمن‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان ، با اشاره به اینکه این استان در اغتشاشات اخیر یکی از امن ترین استان های کشور بود، گفت: متاسفانه برخی از دوستان سعی می کنند اختلاف افکنی کنند و موضوعات را چالشی و اختلافی کنند تا از نتیجه آن ها سود کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان یکی از پرجمعیت ترین ها در کشور بود که نشان از پایبندی مردم به انقلاب دارد.
وی اظهار کرد: هیچ جریان سیاسی در اغتشاشات اخیر نقش نداشت و فعالین سیاسی نیز در این اغتشاشات نبودند و حتی بسیاری از اغتشاش گران دغدغه اقتصادی و اشتغال نداشتند و صرفا به دلیل ناآگاهی در این اجتماعات بودند.
عباسی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان در قبال مردم سنگین است، عنوان کرد: مسئولان دستگاه ها باید در رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند تا مطالبات و درخواست ها بهانه ساز نشوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید چهارشنبه سوری و مسائل محوری آن به خوبی در نمازهای جمعه و تربیون ها فرهنگ سازی شود تا بهانه ای در دست سوءاستفاده کنندگان نباشد.
وی افزایش آمار طلاق را یک زنگ خطر برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: بیکاری و اعتیاد عامل طلاق نیستند لذا باید شاخص های متعدد در افزایش آمار طلاق بررسی شود.
عباسی تصریح کرد: نباید خشکسالی ها را یک بحران بنامیم لذا باید با سازگاری خودمان را برای مواجه با کمبود آب آماده کنیم زیرا کم آبی بحرانی برای کشور و نظام است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد