تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 5:34
کد خبر : 23479

زمانی برای حضور بانوان در عرصه ورزش بین‌المللی نگاه خاصی بود

زمانی برای حضور بانوان در عرصه ورزش بین‌المللی نگاه خاصی بود

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بختیار شامگاه جمعه در آئین اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی شهرستان درخشیدند و مایه افتخار شدند. وی افزود: زمانی برای حضور بانوان در

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بختیار شامگاه جمعه در آئین اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی شهرستان درخشیدند و مایه افتخار شدند.

وی افزود: زمانی برای حضور بانوان در عرصه ورزش بین‌المللی نگاه خاصی بود، اما به برکت انقلاب اسلامی بانوان ما در عرصه ورزشی حجاب و عفاف را به تمام جهان صادر کردند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان در تمام مسابقات ورزشی شرکت دارند که افتخاری برای انقلاب است.

وی عنوان کرد: از حضور آحاد مختلف مردم به ویژه بانوان و جوانان در عرصه ورزشی استقبال می‌کنم و به تمام مسؤولان شهرستان در توسعه ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی را توصیه می‌کنم.

بختیار با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان، مطرح کرد: جلسات متعددی با وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکلات ورزشی ۲ شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این دیدار علاوه بر ۳۰ میلیون تومانی که برای هیأت‌های ورزشی تقبل شد، مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر در اختیار هیأت‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو فقره کمک به مبلغ ۲۵۰ و ۴۵۰ میلیون تومان به صورت جداگانه برای اتمام ۳ طرح‌ نیمه تمام ورزشی در ۲ شهرستان خوانسار و گلپایگان دریافت شده است.

وی تاکید کرد: این ۳ پروژه‌ شامل سالن امام علی(ع)، سالن زورخانه در گلپایگان و سالن کوهسار در خوانسار است که به زودی با حضور وزیر ورزش و جوانان به‌ بهره‌برداری خواهد رسید.

بختیار در پایان خاطر نشان کرد: برای افزایش سرانه ورزشی ۲ شهرستان، یک سرمایه‌گذار در زمینه ایجاد سالن ورزشی و فضای ورزشی سرمایه‌گذاری می‌کند.

در ادامه طاهره خوشنویسان، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر مسابقات والیبال بانوان شهرستان گلپایگان در رده سنی آزاد با شرکت ۱۲ تیم به مدت ۲ روز در سالن ۱۷ شهریور و سالن کوثر برگزار شد.

 مسؤول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر گلپایگان به ارائه گزارش مسابقات والیبال بانوان  پرداخت و افزود: در این مسابقات مقام نخست به تیم آریانا به مربی‌گری نسیم فراست، مقام دوم به تیم فاطمیون به مربی‌گری سیده زهره طائبی و مقام سوم به تیم عدالت به مربی‌گری انسیه شهیدی رسیده است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد