تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 11:57
کد خبر : 23455

۲۵درصد ازدواج ها منجر به طلاق می شود

۲۵درصد ازدواج ها منجر به طلاق می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از لامرود، در ابتدای این مراسم رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ضمن عرض تبریک بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از حضور حجت الاسلام باقری نیا امام جمعه علامرودشت ،شادی بخشدار این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از لامرود، در ابتدای این مراسم رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ضمن عرض تبریک بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از حضور حجت الاسلام باقری نیا امام جمعه علامرودشت ،شادی بخشدار این بخش و دیگر مسولین و همچنین مردم، تشکر و قدردانی نمود.

  آرامش در ادامه به استقرار دفترخانه‌ ۲۶۶ ازدواج به سردفتری شیخ محمد اسدی به وی و مردم بخش علامرودشت تبریک گفت و افزود: جوانان عزیزی که قصد ازدواج دارند از این به بعد در این محضر، ازدواج خود را به ثبت برسانند و نیاز به حضور در مرکز شهرستان نیست.   آرامش اظهار داشت:در حال حاضر شهرستان لامرد دارای ۵ دفترخانه ازدواج، ۲دفترخانه طلاق و ۵ دفترخانه اسناد رسمی می باشد.   وی به آمار ناخوشایند طلاق اشاره کرد و گفت:بنا به آمار ارائه شده در ۱۰ماهه امسال۸۱۸ واقعه ازدواج و ۱۹۵واقعه طلاق صورت گرفته است که می توان گفت یک چهارم (۲۵درصد)ازدواج ها به طلاق منجر می شود.   آرامش ضمن درخواست و چاره اندیشی هرچه زوتر این معضل توسط مسولین ذیربط به علل و عوامل طلاق در جامعه اشاره کرد و گفت: عدم شناسایی کامل زوجین در قبل از ازدواج، عدم توجه زوجین به توصیه های والدین، طولانی شدن مدت عقد و بعضاً مشکلات اقتصادی و اعتیاد مواردی از دلایل طلاق در شهرستان لامرد می باشد.   وی از افتتاح دفتر محضر ازدواج، در آینده ای نزدیک در بخش اشکنان شهرستان لامرد خبر داد.   در پایان این مراسم، در دفترخانه۲۶۶ اسدی ازیکی از زوجین جوان محمله ای مراسم عقدی صورت پذیرفت.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد