تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 7:54
کد خبر : 23157

برنامه نظام سلطه در ایران آلوده کردن بانوان است

برنامه نظام سلطه در ایران آلوده کردن بانوان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی اسلامشهر خبر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی ساعتی قبل در مراسم یادواره شهدای مسجد علی النقی (ع)با اشاره به جایگاه شهادت و شهادت‌طلبی اظهار داشت: یکی از عناصر هویت عاشورایی و انقلابی موضوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی اسلامشهر خبر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی ساعتی قبل در مراسم یادواره شهدای مسجد علی النقی (ع)با اشاره به جایگاه شهادت و شهادت‌طلبی اظهار داشت: یکی از عناصر هویت عاشورایی و انقلابی موضوع شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت است همان فرهنگی که ما با تکیه‌بر آن سیلی محکمی به‌نظام سلطه زدیم همان فرهنگی که باعث عزت ملی ما شد همان فرهنگی که امروز نظام سلطه از آن وحشت دارد. ترس نظام سلطه از آن است که این فرهنگ هم در ایران و هم در نقاط مختلف دنیا تسری پیدا کند.

وی گفت: پیامبر می‌فرمایند هرکسی آرزوی شهادت داشته باشد ولو اینکه در بستر از دنیا برود او را هم‌منزل با شهدا قرار می‌دهند آن چیزی که امروز کمک می‌کند زمینه ظهور حضرت بقیه‌الله فراهم شود این است که ما تلاش کنیم این فرهنگ در خود و جامعه خود نهادینه شود.

مدیر کانون فرهنگی راه انقلاب اضافه کرد: سال‌به‌سال اوضاع مفاسد اجتماعی و بدحجابی‌ها نگران‌کننده می‌شود البته نمی‌خواهم بگویم این موضوع اولویت اول کشور است ولی هیچ‌وقت نشده دولتی ادعا کند با اقداماتی که انجام داده است موضوع حجاب و مفاسد اجتماعی را خوب نه متوقف کرده است. هرسال اوضاع بدتر می‌شود و هیچ برنامه بلندمدت چندین ساله که بگوییم در آینده اوضاع سامان پیدا می‌کند وجود ندارد بنگاه‌ها و متولیان فرهنگ مختل شده است اینکه حضرت آقا فرمان آتش به اختیار را صادر کرده‌اند معنایش این است که منتظر فلان نهاد فرهنگی نباشید یعنی اینکه در پایگاه‌های فرماندهی ما اختلال به وجود آمده است.

وی با طرح این پرسش که اگر روزبه‌روز وضعیت حجاب بدتر شود انقلاب به مخاطره نمی‌افتد؟ گفت: ما به وجود نوجوان‌ها و جوان‌های شهادت‌طلبی که در کشور تربیت کردیم تا به امروز پیش رفتیم و تفکر و فرهنگمان را به برخی از کشورها صادر کردیم.

وی گفت: در کشور لبنان باوجوداینکه شیعه در اقلیت است اما حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت کشانده و در جنگ ۳۳ روزه پوزه رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی به خاک مالیده می‌شود در حقیقت دست جمهوری اسلامی ایران از آستین حزب‌الله بیرون آمده و همان‌جا اسرائیلی‌ها خفه‌خون گرفته‌اند. اینجا ایران اسلامی است و ۸۰ میلیون که غالب آن‌ها شیعه هستند آن‌قدر در شهرها و روستاهای خودمان نوجوان و جوان شهادت‌طلب تربیت کردیم که نمی‌شود از کنار این‌ها به‌سادگی عبور کرد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به نوع برخورد با معضل بدحجابی گفت: در برخورد با بدحجابی باید درد دین داشت و غصه خورد اما نباید ناامید شد آینده از آن ماست اینکه رهبری می‌فرمایند خاورمیانه جدید به نفع اسلام رقم می‌خورد این تحلیل بدون پشتوانه فکری عمیق نیست این فرهنگ شهادت‌طلبی غوغا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت شهادت و شهید از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: در این خصوص هر آنچه رهبری باید می‌گفتند گفتند و عمل کردند اینکه تشکیل این جلسات با یاد و نام شهدا را رهبری تأکید می‌کنند دلیلش این است که ما در این جلسات قهرمانان خود را معرفی می‌کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را قصد داریم نهادینه کنیم اگر فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود همه مشکلات کشور حل می‌شود

سخنران این مراسم خاطرنشان کرد: اینکه در مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری شما می‌دیدید که دروغ‌گویی و بی‌تقوایی بود دلیلش این است که برای دنیا بستیم کسی که برای شهادت ببندد درگیر بازی نمی‌شود. کسی که برای شهادت بسته است انسان هویت یافته‌ی انقلابی است که زمینه انقلاب خضرت مهدی را فراهم می‌کند ما با این انسان‌ها می‌توانیم انقلابمان را به عالم صادر کنیم.

وی در خصوص معضل بدحجابی گفت: گاهی در خصوص بدحجابی کاری از دست ما نیز برنمی‌آید گریه و توسل و نصیحت می‌کنیم اما دشمن حجم سنگینی از آتش را روانه فرزندان می‌کند ما باید انسان شهادت‌طلب تربیت کنیم تمام پدرسوخته‌بازی‌های حوزه سیاست و آلودگی‌ها برای این است که ما برای دنیا بستیم و فراموش کردیم که مسافریم.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: کسی که شهید می‌شود از همه‌چیز دل می‌کند یعنی ظرفیت او وسعت پیداکرده است و دریادل شده است همه وحشت دشمن این است پدران و مادرانی پیدا شوند که بتوانند فرزندانی این‌چنین تربیت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مردم ایران گفت: امروز برنامه نظام سلطه در ایران این است که با فروپاشی خانواده‌ها و زیادشدن طلاق جنس مؤنث را آلوده کنند شبکه‌های باطل ماهواره‌ای بیشتر خانم‌ها را درگیر می‌کند آمارهایی که از خیانت‌ها گاهی به انسان می‌رسد خطرناک است قرآن می‌فرماید به زنا نزدیک نشوید دشمن در حال کار است و هزینه‌های هنگفتی برای آلوده کردن مادر گذاشته‌اند اگر مادر آلوده شود بچه نیز بی‌تربیت و لاابالی می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد