تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 6:48
کد خبر : 23134

“دولت افغانستان” در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است

“دولت افغانستان” در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان گفت: دولت افغانستان در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است. عبدالله این سخنان را پس از دیدار با اعضای کمیتهٔ مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری گفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان گفت: دولت افغانستان در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است.

عبدالله این سخنان را پس از دیدار با اعضای کمیتهٔ مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری گفته است.

ریاست اجراییه با نشر یک خبرنامه گفته است که اعضای این کمیته در دیدار با رییس اجراییه، نتایج برنامه‌ها و دستاوردهایش را در چند ماه اخیر را به وی ارایه کرده اند.

گزارش‌ اعضای این کمیته، برنامه های مبارزه با فساد اداری در وزارت‌های حج و اوقاف، تحصیلات عالی، حمل ونقل و شرکت برشنا را بررسی کردند.

عبدالله عبدالله پس از این دیدار به اجرای همه‌جانبهٔ نتایج بررسی‌های این کمیته تأکید کرده و گفته است که حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پژواک، رئیس اجرائیه تأکید کرد که کار این کمیته باید به صورت مستقل اما در همکاری و هماهنگی با حکومت پیش برود و نتایج بررسی‌ها به صورت منظم به دولت گزارش شود.

/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد