تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 6:36
کد خبر : 22741

ضرورت معرفت افزایی دانش آموزان نسبت به موضوع عفاف و حجاب

ضرورت معرفت افزایی دانش آموزان نسبت به موضوع عفاف و حجاب

لیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) با بیان اینکه برخی رویکرد‌ها در آموزش و پرورش مغفول مانده است، اظهار کرد: به طور مثال امروز رویکرد نخبه گرایی نسبت به فراگیری و عمومی سازی در فضای فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش پر

لیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) با بیان اینکه برخی رویکرد‌ها در آموزش و پرورش مغفول مانده است، اظهار کرد: به طور مثال امروز رویکرد نخبه گرایی نسبت به فراگیری و عمومی سازی در فضای فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش پر رنگ‌تر است.
وی توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را از دیگر محور‌هایی برشمرد که باید با جدیت بیشتری در فضای فرهنگی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد و گفت: رویکرد‌ها و استراتژی‌های مدنظر این معاونت مشخص شده و با ایجاد اتاق فکری با استفاده از ظرفیت استان‌ها و مرور برنامه‌های گذشته به دنبال ایجاد سیاست‌های نوین و کارآمد برای نیل به اهداف هستیم.
کاظمی ادامه داد: باید برنامه‌ها به صورتی تدوین شود که معرفت دانش آموزان را نسبت به نماز، فرهنگ عفاف و حجاب و سیره ائمه معصومین (ع) ارتقا دهیم.
وی بر ضرورت آسیب شناسی برنامه‌های گذشته و تدوین برنامه‌های اثرگذار کوتاه‌مدت تاکید و تصریح کرد: ارتقای روحیه امید و نشاط در میان دانش آموزان از جمله اموری است که باید بدان توجه داشته باشیم.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش اجرای برنامه‌های اخلاق محور را از دیگر محور‌های برشمرد که باید داد آن توجه داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد