تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 14:24
کد خبر : 22726

انقلاب اسلامی ایران پرتویی از قیام عظیم عاشورا است

انقلاب اسلامی ایران پرتویی از قیام عظیم عاشورا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا قربان متولی در گفت‌وگو با خبرنگار جویباران، با اشاره به فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این پیروزی یک موفقیت تاریخی است زیرا امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که توانست قوی‌ترین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا قربان متولی در گفت‌وگو با خبرنگار جویباران، با اشاره به فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این پیروزی یک موفقیت تاریخی است زیرا امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که توانست قوی‌ترین رژیم ستم‌شاهی را با همراهی مردم همیشه قهرمان از بین ببرد.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پرتویی از قیام عظیم عاشوراست تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در راستای حادثه عظیم عاشورا به وقوع پیوست و با عبرت گرفتن از مکتب عاشورا این پیروزی حاصل شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر جویبار تصریح کرد: باید از این انقلاب باشکوه و پر خیر برکت و دستاوردهای آن حفظ و صیانت کرد.

متولی افزود: تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی، اهتمام جدی نسبت به مسائل فرهنگی، تقویت و برتری توان نظامی، حفظ وحدت کلمه و حفظ شورونشاط انقلابی، نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی از راه‌کارهای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در این سه دهه یک‌لحظه از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته است گفت: دشمنان خارجی انقلاب برای به فساد کشاندن اخلاق و باورهای مردم تلاش‌های فراوانی می‌کنند و این توطئه‌ها هم چنان ادامه دارد که قشر جوان ما و دولتمردان ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر جویبار افزود: انقلاب اسلامی نماد برآورده شدن آرزوهای مقدس ملت ایران است و استقلال و آزادی ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای آن است.

متولی بابیان این‌که تحکیم وحدت در کشور عامل شکست دشمنان است تصریح کرد: در طول این سال‌ها اتفاقات و رویدادها تلخ و شیرینی زیادی در کشور ما رقم خورد اما همیشه حضور به‌موقع مردم درصحنه‌های مختلف با هدایت‌های حکیمانه و روشنگرایانه رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد