تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 10:21
کد خبر : 22640

مبارزه با فساد با کمک دستگاه های دولتی و خصوصی انجام می شود

مبارزه با فساد با کمک دستگاه های دولتی و خصوصی انجام می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، هادی پژوهش جهرمی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش سلامت اداری و مبارزه با فساد افزود: فساد همزاد با حکومت ها و دولت ها است و دنیا با آن درگیر است اما کشورهای در حال توسعه بیشتر درگیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، هادی پژوهش جهرمی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش سلامت اداری و مبارزه با فساد افزود: فساد همزاد با حکومت ها و دولت ها است و دنیا با آن درگیر است اما کشورهای در حال توسعه بیشتر درگیر هستند.

وی ادامه داد: جلسات و سخنان زیادی در خصوص مبارزه با فساد برگزار شده اما تاکنون بی فایده بوده اما امروز شاهدیم که اتاق بازرگانی ورود کرده است.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار فارس یادآور شد: امروز نارضایتی اجتماعی وجود دارد و دیگر نمی توان آن را کتمان کرد و حتی بخشی از اعتراضات به فساد اداری است.

پژوهش افزود: همه تاکنون درد را گفته اند و هیچکس نسخه ای نپیچیده که امروز شاهدم قرار است از خودمان مبارزه با فساد را شروع کنیم.

وی تصریح کرد: هرکس باید از خود و بخش خود مبارزه با فساد را شروع کرد فساد قانونی، اداری، سیاسی و… در جهان وجود دارد و فساد قانونی و سیاسی در کنار هم فساد اداری ایجاد می کند پس باید اولویت های فساد را مد نظر قرار داد.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: باید بگوییم و به دنبال رفع آن باشیم که اگر نگوییم فردا شاهد اعتراضات خواهیم بود.

پژوهش افزود: در این بحث نباید به دنبال معلول باشیم و در این راه باید نقش همه دستگاه های دولتی و خصوصی مشخص شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد