تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 4:41
کد خبر : 22216

برگزاری نمایشگاه عطر یاس با موضوع «پوشش ایرانی، اسلامی» در تبریز

برگزاری نمایشگاه عطر یاس با موضوع «پوشش ایرانی، اسلامی» در تبریز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه عطر یاس با موضوع «پوشش ایرانی، اسلامی» به همت امور بانوان و خانواده شهرداری عصر روز جمعه ششم بهمن ماه در پارک بانوان شمس منطقه یک تبریز برپا شد. رسول موسایی، قائم مقام شهرداری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه عطر یاس با موضوع «پوشش ایرانی، اسلامی» به همت امور بانوان و خانواده شهرداری عصر روز جمعه ششم بهمن ماه در پارک بانوان شمس منطقه یک تبریز برپا شد.

رسول موسایی، قائم مقام شهرداری تبریز در بازدید از این نمایشگاه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ترغیب گروه‌های مختلف جامعه خصوصا جوانان را به استفاده از آن مورد تاکید قرار داده و اظهار کرد: ارائه الگوی مناسب و همچنین احیای پوشش مادران و زنان محجبه دیارمان که برگرفته از باورها، دین، فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه بود باید در دستور کار قرار گیرد.

وی، با تاکید بر آموزه‌های دینی در تاثیرگذاری فعالیت‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب گفت: فعالان حوزه حجاب و عفاف در شهرداری و طراحان لباس با درک درست از مبانی نظری حجاب و عفاف گردهم آمده‌اند و تاکید برهمه توانمندی‌ها و تجدید بیعت با ارزش‌های اسلامی از مهم ترین اهداف در این زمینه است.

موسایی، افزود: هنر هنرمندان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارد چرا که بحث پوشش وابسته به عفت و حیا و از مسائل مرتبط با روح و نفس انسان هاست و باید در این زمینه به شکلی هنرمندانه اقدامات فرهنگی، آموزشی انجام شود.

قائم مقام شهردار تبریز در پایان بیان کرد: ایجاد هم افزایی فعالیت‌های حوزه حجاب و عفاف با استفاده از ظرفیت عامه مردم و شکل گیری تشکل‌های بانوان با حضور هنرمندان و کارآفرینان بانوی شهرمان، به ترویج، رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف کمک شایانی خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد