تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 10:49
کد خبر : 21765

مردم با صلابت زیر خیمه ولایت ایستاده اند/عفاف و حجاب کمرنگ شد

مردم با صلابت زیر خیمه ولایت ایستاده اند/عفاف و حجاب کمرنگ شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به پیروی و حمایت مردم از ولایت فقیه اظهار داشت: مردم در وقایع اخیر با صلابت از اصل نظام دفاع کردند و به میدان آمدند. وی با تاکید براینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به پیروی و حمایت مردم از ولایت فقیه اظهار داشت: مردم در وقایع اخیر با صلابت از اصل نظام دفاع کردند و به میدان آمدند.

وی با تاکید براینکه دشمن اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد و اصل نظام را هدف قرار داست است، افزود: مردم با بصیرت برابر توطئه ها ایستادند و با مشت گره کرده به خیابان آمدند.
امام جمعه موقت ساری، بیکاری، اختلاس و گرانی را زخم جامعه بیان کرد و خواستار تلاش مسئولان برای حل مشکلات جامعه و مردم شد.

وی تصریح کرد: در وقایع اخیر مردم در اعتراض به گرانی و بیکاری به خیابان آمدند و ما نیز مرگ بر گرانی و اختلاس سر می دهیم و با مردم همراه هستیم.

حجت الاسلام قاسمی، با اظهار اینکه انقلاب را به آسانی به دست نیاوردیم، افزود: مردم پای انقلاب و ولایت ایستاده اند و باید برای حل مشکلات جامعه تلاش بیشتری از سوی مسئولان صورت گیرد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به فرارسیدن سالگرد ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور شد: نسل امروز مشکل شناختی نسبت به نظام ستمشاهی دارند درحالی که انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای کشور به شمار می آید.

وی همچنین در بخشی از خطبه های نمازجمعه بر لزوم توجه به مقوله عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) الگوی جامعه اسلامی است و اکنون شاهد کمرنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد