تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 8:33
کد خبر : 21198

افزایش ۱۶ درصدی آمار طلاق در مراغه

افزایش ۱۶ درصدی آمار طلاق در مراغه

علیرضا شمس دانش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۱ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴۲۹ مورد بوده است.وی با اشاره به رتبه دوم این شهرستان در استان در زمینه ثبت طلاق، گفت: میانگین سن مردان در

علیرضا شمس دانش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۱ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴۲۹ مورد بوده است.
وی با اشاره به رتبه دوم این شهرستان در استان در زمینه ثبت طلاق، گفت: میانگین سن مردان در این واقعه ها ۳۴ سال و متوسط سن زنان نیز ۳۰ سال بوده است.
وی همچنین با اشاره به افزایش ۱.۴ درصدی ازدواج در این شهرستان گفت: امسال یک هزار و ۷۳۹ مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و ۷۱۵ مورد بوده، ۲۴۵ مورد افزایش داشته است.
شمس دانش با اشاره به رتبه دوم این شهرستان در زمینه ازدواج در آذربایجان شرقی اضافه کرد: میانگین سن مردان در واقعه ازدواج ۲۸ و در بین زنان نیز ۲۳ سال است.
رئیس اداره ثبت و احوال مراغه همچنبن از ثبت سه هزار و ۵۰۱ مورد ولادت در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبرداد و گفت: این میزان ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۹ مورد و ۱.۹ درصد کاهش داشته است.
شمس دانش افزود: در این مدت نیز یک هزار و ۶۵ مورد وفات در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۶ مورد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: بیشترین علت ثبت وفات در این شهرستان به ترتیب بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های تنفسی، سرطان و تومور، حوادث غیرعمدی و بیماری های گوارشی است.
وی اضافه کرد: این شهرستان از نظر میزان ولادت، وفات، ازدواج و طلاق در ۹ ماه امسال، به ترتیب ۷.۵، ۶.۵، ۶ و هفت درصد وقایغ حیاتی آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است.
اداره ثبت احوال مراغه در فروردین ۱۳۰۷ شمسی تاسیس و در چهاردهم فروردین همان سال اولین سند سجلی برای حاج میرزا عیسی خان فتوحی رئیس وقت اداره معارف مراغه صادر شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
۳۰۷۷/۷۴۸۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد