تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 5:05
کد خبر : 20707

هدف دشمن، از بین بردن غیرت مردان و عفت زنان ایرانی است

هدف دشمن، از بین بردن غیرت مردان و عفت زنان ایرانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسیم قائن، حجاب و عفاف همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است،چراکه  حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می کند و رعایت حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسیم قائن، حجاب و عفاف همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است،چراکه  حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می کند و رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی رانصیب انسان می کند.

مسئله ی حجاب که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ماست و با بسیاری از مسائلی پیوندخورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

مریم جعفری پور مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) قاین در گفتگو با نسیم قائن گفت:  رعایت و ترویج عفاف و حجاب یکی از دغدغه های امروز جامعه اسلامی به شمار می رود و از سوی مقام معظم رهبری و بسیاری از علما بارها مورد تأکید قرار گرفته است

وی افزود: شش ماه پس از فاجعه مسجد گوهر شاد ،رضا خان با بی اعتنایی به علما ومردم در روز ۱۷ دی  1314در جشن فارغ التحصیلی دانشسرای مقدماتی دختران در تهران کشف  حجاب زنان را به طور آشکار ورسمی اعلام کرد وخود به اتفاق همسر ودخترانش که بدون حجاب بودند در این جشن که به ابتکار علی اصغر حکمت وزیر معارف وفراماسونر معروف تشکیل شد،شرکت وسخنرانی کرد و با این کار رضا خان دوره سیاه برای زنان در تاریخ شروع شد .

مدیر حوزه علمیه خواهران قاین ادامه داد: کشف حجاب رضا خانی نشان داد که اگر به مردم باشد ،هیچ وقت حاضر نیستند عفت وحجاب خودرا به تاراج بگذارند، اما در دهه اخیر به نظر می رسد اشکال به نخبگان ومسئولان مربوط می شود که نتوانسته اند دشمن را بشناسند وبشناسانند .

وی گفت: رضا خان با همه قلدریش نتوانست حتی به زور تفنگ چادر از سر زنان بردارد وچه می شود که امروز زنان ما، خود چادر از سر برداشته اند ؟

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س)با بیان این که دشمن ،هدفش تنها برداشتن چادر از سر زنان ما نبود گفت: هدف اصلی دشمن به یغما بردن ارزشهای انقلاب ونظام بود .

وی شاخص‌ترین وسیله شناخت زن را حجاب و عفت دانست و افزود: جنگ امروز ما با دشمن جنگ فرهنگی و جنگ ارزش‌ها است و  دشمن امروز دو هدف را دنبال می‌کند و می‌گوید باید سبک زندگی ایرانی تغییر کند و غیرت را از مرد و حیا و عفت را زن ایرانی گرفت.

جعفری پور ادامه داد: دشمنان همین که فرهنگ حجاب وحیا را از زنان بگیرند به راحتی می توانند مردان را نیز به دست داشته باشند ودیگر نیازی  به بمب هسته ای ویا موشک های شیمیایی مجهز نیست چرا که دیگر مردی باقی نخواهد ماند تا جلوی دشمن را بگیرد وامیدواریم که روزی خاطره آندلس در ایران تکرار نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد