تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 6:23
کد خبر : 20445

توزیع محصولات «حجاب اسلامی» در مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه

توزیع محصولات «حجاب اسلامی» در مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها در شهرستان کرمانشاه از سال ۱۳۸۸ با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را  آغاز کرد. این مؤسسه، به منظور کمک رساندن به زنان آسیب‌دیده منطقه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها در شهرستان کرمانشاه از سال ۱۳۸۸ با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را  آغاز کرد.

این مؤسسه، به منظور کمک رساندن به زنان آسیب‌دیده منطقه سرپل ذهاب در پی زلزله، با همکاری قرآن آموزان و نیروهای قرآنی، اقدام به توزیع محصولات حجاب اسلامی مانند چادر، روسری، پیراهن وغیره کرد و همچنین برخی از اعضاء این مؤسسه جهت همدلی با زلزله‌زدگان در منطقه حضور یافتند.

همچنین این مؤسسه جلسات آموزشی در زمینه آموزش قرآن، اخلاق با موضوع ریا، دروغ، تجملات و ساده زیستی توسط معصومه وکیلی از مربیان آموزش و پرورش برگزار می‌کند. البته این کلاس‌ها، قبل از زلزله کرمانشاه با تعداد افراد بیشتری برپا می‌شد که پس از این واقعه، استقبال کم شد.

گفتنی است، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها در کرمانشاه، خیابان شریعتی، کوچه آرین، پلاک ۳۲ واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد