تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 7:11
کد خبر : 20342

۹ دی نمایش تفکر انقلابی مردم بود

۹ دی نمایش تفکر انقلابی مردم بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا قربان متولی در گفت‌وگویی با خبرنگار جویباران اظهار کرد: راهپیمایی حماسی ۹ دی‌ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرّین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید. وی با بیان اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا قربان متولی در گفت‌وگویی با خبرنگار جویباران اظهار کرد: راهپیمایی حماسی ۹ دی‌ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرّین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی، فتنه‌های بسیاری از سوی دشمن به وجود آمد که با درایت مقام معظم رهبری و حضور به‌موقع و به هنگام آحاد مردم ولایی خنثی شد.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر جویبار تأکید کرد: نهم دی‌ماه نشان‌دهنده بصیرت‌مداری و نمایش تفکر انقلابی مردم ایران بود.

متولی به تهدیدات پی‌درپی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: مشکل دشمنان تنها ایران نیست بلکه مشکل اصلی آن‌ها اسلام و مسلمانان هستند که در راستای نابودی اسلام دسیسه‌های بسیاری را پیش گرفتند و خواهند گرفت اما مردم بصیر ایران هیچ‌گاه با این دسیسه‌ها میدان را خالی نمی‌کنند.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد