تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1396 - 19:20
کد خبر : 20174

ستاد امربه معروف در تمامی شهرستان‌های استان فارس راه‌اندازی شده است

ستاد امربه معروف در تمامی شهرستان‌های استان فارس راه‌اندازی شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی عصر مُهـر، سلیمان مهدوی دبیر ستاد امربه‌معروف استان فارس در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داد که در راستای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی عصر مُهـر، سلیمان مهدوی دبیر ستاد امربه‌معروف استان فارس در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داد که در راستای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر گام برداریم و در استان فارس و تمامی شهرستان‌های استان فارس ستادهای امربه‌معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر به دنبال آن هستیم که بر اساس قانون حمایت از آمرین امربه‌معروف و نهی از منکر ستادها را سازمان‌دهی شوند ساماندهی و راه‌اندازی شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم بر اساس دستورالعمل و قانون برای اجرای فریضتین در جامعه اسلامی فرهنگ‌سازی و ایجاد گفتمان سازی که هدف ستاد است این راه را بیش‌ازپیش ادامه دهیم مردم و متدینین شهیدپرور استان فارس جز کسانی باشیم که بتوانیم لحظه‌ای در تعجیل فرج حضرت آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف زمینه‌ساز باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف استان فارس خاطرنشان ساخت: امیدواریم مانع بدی‌هایی که در جامعه در حال رشد است مانع شویم و برطرف کنیم و خوبی‌هایی که از قبل وجود داشته است رشد دهیم و بر اساس فرامین الهی و بر اساس کتاب الله قدم‌ها را محکم‌تر برداریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: با توجه به قانون حمایت از آمرین امربه‌معروف و نهی از منکر مصوبه سال ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی تمامی ائمه جمعه به‌عنوان رئیس ستاد در کشور، استان، شهرستان و بخش باشند.

سلیمان مهدوی در بخش پایان یصحبت های خود بیان داشت: به این دلیل ائمه جمعه به‌عنوان رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر انتخاب‌شده‌اند که زیر نظر هیچ نهاد و جناح سیاسی نباشند و استقلال در امربه‌معروف و نهی از منکر در بیان حق داشته باشند.

پایان پیام/۲۲۴۲۲۴

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد