تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 10:29
کد خبر : 19974

گفتمان مهدوی از مظلوم‌ترین گفتمان‌های عرصه فرهنگی کشور است

گفتمان مهدوی از مظلوم‌ترین گفتمان‌های عرصه فرهنگی کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نشست علمی با موضوع «پایتختی اورشلیم، خاستگاه ائتلاف صلیبی، سلفی و صهیونی» صبح امروز، سه‌شنبه ۲۸ آذر، با حضور دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی در موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) برگزار شد.در این نشست که به مناسبت سیزدهمین سالگرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نشست علمی با موضوع «پایتختی اورشلیم، خاستگاه ائتلاف صلیبی، سلفی و صهیونی» صبح امروز، سه‌شنبه ۲۸ آذر، با حضور دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی در موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) برگزار شد.
در این نشست که به مناسبت سیزدهمین سالگرد اغاز سلسله‌نشست‌های این موسسه برگزار می‌شد شفیعی سروستانی با بیان اینکه صحبت کردن درباره فرهنگ مهدوی در عصر سوء تفاهم و غلبه سیاست اجازه نمی‌دهد آنچه مربوط به امام عصر(عج) است بیان شود، گفت: مراد از این نشست جستجوی مجرایی است که شاید به اذن امام زمان(عج) مجالی به وجود اورد که مردم در عصر غیبت و غفلت بیش از پیش متوجه امام زمان(عج) شوند.
وی افزود: غلبه گفتمان سیاسی و اقتصادی در عصر ما حقیقتا یک حجاب عجیب و غریبی بر چشم و قلب مردم ایجاد کرده است و اجازه نشر نور را به قلب‌ها نمی‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود مردم به ناگهان در فتنه‌های آخرالزمانی گرفتار شوند.
شفیعی سروستانی اظهار کرد: در حالی که همه اموزه‌های وحیانی مردم را به ساحت حجت حی خدا متذکر می‌شوند و از ایشان به عنوان صراط هدایت، کشتی نجات، باب رحمت یاد می‌کنند که توسل به ایشان باعث رهایی و استقرار در مسیر هدایت و سرانجام نجات می‌شود.
وی عنوان کرد: متاسفانه علیرغم زندگی در یک کشور شیعی، گفتمان مهدوی در زمره مظلوم‌ترین گفتمان‌های مطرح در عرصه فرهنگ است.
ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد