تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 9:51
کد خبر : 18965

همایش عفاف و حجاب در زاهدان برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در زاهدان برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرگلزایی معاون پرورشی-فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این گونه برنامه‌ها را آشنایی دانش آموزان با موضوع عفاف و حجاب و حفظ و ترویج آن از مدارس عنوان کرد. سرگلزایی افزود:

همایش عفاف و حجاب در زاهدان برگزار شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرگلزایی معاون پرورشی-فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این گونه برنامه‌ها را آشنایی دانش آموزان با موضوع عفاف و حجاب و حفظ و ترویج آن از مدارس عنوان کرد.

سرگلزایی افزود: از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که از هر لحاظ در جامعه بخصوص در زمینه حجاب وعفاف الگوباشند.

وی گفت: برای نهادینه کردن حجاب در بین دانش آموزان سعی شده همه برنامه‌ها با مشارکت، طرح و برنامه ریزی خود دانش آموزان انجام شود.

سرگلزایی گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها با همکاری خود دانش آموزان باعث می‌شود به حجاب و ضرورت آن احساس کنند تا عملکرد به آن با بینش و بصیرت انجام شود تا فقط در مدارس نباشد و در جامعه هم رعایت شود.

گفتنی است: در حاشیه این همایش غرفه‌هایی با موضوعات انواع حجاب، چادر نذری، انواع کتاب در زمینه عفاف و نقاشی و ساخت ماکت با موضوعات حجاب توسط دانش آموزان برپا بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد