تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 6:41
کد خبر : 18571

جشنواره بین المللی تئاتر کودک نشاط معنوی را ترویج دهد

جشنواره بین المللی تئاتر کودک نشاط معنوی را ترویج دهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدجواد بیات صبح جمعه در جلسه مشترک کمیته‌های امر به معروف و حراست جشنواره تئاتر کودک با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود، اظهار داشت: برگزاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدجواد بیات صبح جمعه در جلسه مشترک کمیته‌های امر به معروف و حراست جشنواره تئاتر کودک با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود، اظهار داشت: برگزاری جشنواره خواسته عموم مردم است.

محمد جواد بیات با اشاره به اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، عنوان کرد: همه دستگاه ها باید شرایط امر به معروف و نهی از منکر را درجامعه فراهم کنند.

وی عنوان کرد: در برگزاری این جشنواره باید نشاط معنوی در کنار نشاط اجتماعی ایجاد شود.

رئیس کمیته حراست بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این جلسه بر صیانت از ارزش‌های اسلامی- ایرانی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

مهدی زین‌العابدینی با تأکید بر اینکه اعضای این دو کمیته به وظایف خود آشنایی دارند، اظهار داشت: این دو کمیته با تعامل، پاسدار خون شهدا، و منویات مقام معظم رهبری و ارزش‌های اسلامی – ایرانی هستند.

وی عنوان کرد: جلسات مختلف برای اعضاء برگزار شده و نکات لازم در مورد وظایف تشریح شده است.

مسئول کمیته امر به معروف نیز در ادامه این جلسه گفت: همه اعضا این کمیته، عامل به مصالح دین و اخلاق هستند.

حسین رستمی افزود: هدف از ایجاد کمیته امر به معروف فرهنگ‌سازی و اشاعه و ترویج فرهنگ تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد