تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 11:26
کد خبر : 18549

سرمایه‌ آموزش‌ و پرورش در مدارس غیردولتی اعتماد مردم است

سرمایه‌ آموزش‌ و پرورش در مدارس غیردولتی اعتماد مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در گردهمایی مدیران و روسای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق و شورای م سسان مدارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در گردهمایی مدیران و روسای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق و شورای م سسان مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر اظهار داشت: سرمایه‌ی ما در مدارس غیردولتی، اعتماد مردم است و زمانی این اعتماد ایجاد می‌شود که نظارت بر مدارس باعث شود که مدیر مدرسه تحلیل روزانه و نمودار پیشرفت روزانه و ماهانه برای مدرسه خود داشته باشد.

زینی وند ادامه داد: با افزایش تعداد مدارس، بدون شک مدارس کیفیت بالاتری خواهند داشت پس وجود مدارس غیردولتی یک نعمت است که بدون بار مالی افزایش تعداد مدارس را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور با ۱۸ /۱۰ (ده و هیجده صدم) درصد دانش‌آموز غیردولتی نسبت به‌کل دانش آموزان، پایین‌ترین مشارکت مردمی در سطح منطقه به مدارس ایران تعلق دارد.

زینی وند تصریح کرد: افزایش سهم دانش آموزان غیردولتی نسبت سهم دانش آموزان کل کشور طبق برنامه ششم توسعه باید به ۱۵ درصد برسد.

این مقام مسئول بیان کرد: رشد ۳ درصدی دانش آموزان غیردولتی در استان بوشهر در جای خود خوب است ولی این استان ظرفیت‌هایی بیشتری دارد و سهم این استان باید بیشتر شود و نیاز است روسای شهرستان‌ها و مناطق در این امر، همت بیشتری داشته باشند.

زینی وند افزود: طبق مصوبه مجلس تنها صدور کننده مجوز پیش‌دبستانی آموزش‌وپرورش است و هیچ نهادی و سازمانی به‌جز آموزش‌وپرورش حق دادن مجوز پیش‌دبستانی را ندارد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش یادآور شد: در سال آینده شهریه‌ها در مدارس غیردولتی بنا اقتضای آن شهرستان یا منطقه توسط مسئولین آموزش‌وپرورش استان و شهرستان تعیین می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در پایان خاطرنشان کرد: گزینش نیروهای مدارس و مراکز غیردولتی با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد تا مدارس و مراکز غیردولتی با کمبود نیرو مواجه نشوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد