تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 10:02
کد خبر : 17565

“ناجا” طلایه‌دار گسترش فرهنگ امر به معروف در جامعه است

“ناجا” طلایه‌دار گسترش فرهنگ امر به معروف در جامعه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طلایه‌دار گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طلایه‌دار گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است، اظهار داشت: فراگیر شدن فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه حائز اهمیت فراوانی است و برخورد لسانی مردم با ناهنجاری‌های اجتماعی عاملی مهم در پیشگیری از این معضلات است.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی با اقدامات عینی و ملموس به طور مستمر مشغول نهادینه سازی فریضه امر به معروف در سطح جامعه هستند و با برخورداری از آموزه‌های دینی و روحیه جهادی و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدامات خود را در این حوزه دنبال می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم در همه حوزه‌ها بیان کرد: مأموریت نیروی انتظامی از جمله تلاش در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از ارکان مهم این فریضه مقدس است.

غلامزاده خاطرنشان کرد: پلیس استان در تمامی کمیسیون‌های برنامه ریزی‌ها و تعیین خط مشی فریضه امر به معروف ونهی از منکر حضوری فعال داشته و در میدان اجرا نیز به الگویی مناسب برای همگان تبدیل شده است.

وی گفت: در بحث استفاده از ظرفیت اصناف به لحاظ تعامل فراوان این قشر جامعه با مردم نیز نیروی انتظامی با برگزاری کلاس و کارگاه‌های مختلف آموزشی به طور جدی و مستمر مسیر گسترش این فریضه مقدس به سطح جامعه را دنبال می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیروی انتظامی استان با برنامه ریزی دقیق و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به طور دائم کارکنان خود را در معرض فراگیری مراتب اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه قرار داده و به طور مستمر علمکرد کارکنان خود را رصد کرده و تحت نظارت قرار می‌دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد