تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 - 9:22
کد خبر : 17393

کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت بیشترین پاسخگویی را به شکایات مردمی داشتند

کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت بیشترین پاسخگویی را به شکایات مردمی داشتند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجید حقی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجید حقی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵ بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶ تعداد چهار هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویسهای ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به چهار هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد شش هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به شش هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶ به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

میزان شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی سه اپراتور ارتباطی همراه اول، ایرانسل، رایتل و ۱۲ اپراتور حوزه فناوری اطلاعات به شرح جداول زیر است:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد