تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 8:08
کد خبر : 17201

شوراهای امر به‌ معروف در دستگاه‌های اجرایی، قضایی و اصناف استان سمنان تشکیل می‌شود

شوراهای امر به‌ معروف در دستگاه‌های اجرایی، قضایی و اصناف استان سمنان تشکیل می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه‌ای با حضور معاونت‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه آن اقداماتی که باید شهرستان‌ها در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه‌ای با حضور معاونت‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه آن اقداماتی که باید شهرستان‌ها در اجرای قانون امر به‌ معروف و نهی از منکر و مصوبات ستادهای کشوری انجام دهند تبادل‌نظر شد و سپس برای ابلاغ برنامه‌های این ستاد اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه ستادهای امربه‌معروف و نهی منکر در شهرستان‌ها موظف به اجرای این برنامه‌های ابلاغی هستند افزود: بعد از اجرای برنامه گزارش‌گیری می‌شود سپس ارزیابی آن از سوی ستادهای مرکزی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: فقط دستورالعمل‌هایی ابلاغ می‌شود که در اجرای آئین‌نامه‌های قانونی قرار داشته باشد و مطابق با قانون برای آن تعریفی وجود داشته باشد.

وی ابراز داشت: شوراهای امر به‌ معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و قضایی و اصناف استان سمنان تشکیل می‌شود و این مهم یکی از دستورالعمل‌های اساسی در این ستاد است.

آسیابی با اشاره به فعالیت برخی ستادهای امر به‌ معروف و نهی از منکر بیان کرد: در استان سمنان کلیه ستادهای امر به‌ معروف شهرستان‌ها فعال هستند به‌ویژه سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار که از فعالیت‌های بیشتری برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امر به‌ معروف و نهی از منکر یکی از فرایض واجب برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: گروه‌های تذکر لسانی نیز در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان راه‌اندازی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد