تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 12:43
کد خبر : 17065

برگزاری نخستین جشنواره حیا و حجاب در استان همدان

برگزاری نخستین جشنواره حیا و حجاب در استان همدان

مرضیه کاظمی دبیر جشنواره حیا و حجاب ضحی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان موضوعات فراخوان جشنواره را طراحی مانتو اجتماعی، داستان کوتاه و پویانمایی عنوان کرد.کاظمی مخاطبان این جشنواره را تمامی طراحان لباس، داستان نویسان، فیلم سازان و مستندسازان دانست و عنوان کرد: زمان برگزاری جشنواره از یکم

مرضیه کاظمی دبیر جشنواره حیا و حجاب ضحی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان موضوعات فراخوان جشنواره را طراحی مانتو اجتماعی، داستان کوتاه و پویانمایی عنوان کرد.
کاظمی مخاطبان این جشنواره را تمامی طراحان لباس، داستان نویسان، فیلم سازان و مستندسازان دانست و عنوان کرد: زمان برگزاری جشنواره از یکم الی هشتم دی ماه سالجاری است که علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۳ آبان‌ماه نام و رشته خود را از طریق کانال جشنواره و یا به صورت پیامک ارسال نمایند.
کاظمی با اشاره به شروط شرکت در بخش طراحی مانتو افزود: حضور در کارگاه آموزشی الزامی است، هم‌چنین به ۳ نفر برتر جشنواره جوایز نقدی به همراه لوح و تندیس در هر محور اهدا می‌شود.
وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: ترویج حجاب وعفاف، استفاده از ظرفیت و هنر طراحان، معرفی هنر طراحی به عنوان یک تخصص و جایگزین کردن الگوهای طراحان داخلی به جای تقلید از مدل های خارجی و هم چنین ترغیب طراح‌ها و حمایت از تولیدات داخل استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.
کاظمی خاطرنشان کرد: این جشنواره به کمک موسسه هنری لچک، موسسه فرهنگی عفاف و حجاب، سازمان بسیج هنرمندان و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و از سال ۹۷ سعی در کشوری کردن آن داریم.
وی در پایان نحوه ارسال آثار را از طریق عضویت در کانال و ارسال به ادمین و یا ارسال به ایمیل جشنواره اعلام کرد و خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از قوانین جشنواره به کانال http://telegram.me/jashnvarehzoha  و آدرس اینترنتی jashnvarehzoha@gmail.com  جشنواره مراجعه کنند و یا با  شماره ۰۹۱۰۹۲۹۱۶۵۳تماس حاصل نمایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد