تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 - 12:51
کد خبر : 16883

حرکت بزرگ اربعین، بیانگر عظمت قیام امام حسین (ع)

حرکت بزرگ اربعین، بیانگر عظمت قیام امام حسین (ع)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت السلام و المسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، قیام عاشورا را عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین حرکت تاریخ خواند و گفت: امروز با وجود گذشت هزار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت السلام و المسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، قیام عاشورا را عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین حرکت تاریخ خواند و گفت: امروز با وجود گذشت هزار و ۴۰۰ سال از آن واقعه بزرگ، بیش از بیست میلیون نفر از تمام نقاط جهان به عراق می‌روند تا در یک اتحاد بزرگ، عظمت قیام حضرت ابا عبدالله علیه السلام را به دنیا نشان دهند.

حجت السلام اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب شهردار جدید شیراز، افزود: شهردار جدید باید با پرهیز از سیاسی کاری، ۵۵ طرح نیمه تمامی را که در زمان شهردار گذشته باقی مانده به اتمام برساند.

وی به دریافت برخی از عوارض در شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: آنچه به‌عنوان عوارض از مردم گرفته می‌شود در واقع پول زور است؛ نه اینکه عوارض گرفته نشود، اما مردم باید توان پرداخت آن را داشته باشند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: بسیاری از شهروندان توان پرداخت عوارض و مالیات‌های تعیین شده را ندارند و به همین دلیل با مشکلاتی روبرو می‌شوند که لازم است شورای پنجم، به‌جای پرداختن به حواشی و دعوا‌های سیاسی، نواقص قانونی و مسائل گریبان‌گیر مردم را بررسی و برطرف کند.

حجت السلام و المسلمین رضوی اردکانی به سود بالای بانکی هم اشاره کرد و گفت: برخی از بانک‌ها علی رغم بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر کاهش سود بانکی تا ۱۵ درصد، بازهم سود بانکی با بهره ۲۱ تا ۳۲ درصد دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز مراکز تولیدی که عامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند به دلیل نیاز‌های مالی تعطیل می‌شوند و بانک‌ها هم از آن‌ها حمایت نمی‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد