تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 - 12:24
کد خبر : 16881

تقویت زیرساخت‌های دفاعی ایران ضروری است

تقویت زیرساخت‌های دفاعی ایران ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر و سخنان ترامپ در مجامع بین‌المللی علیه ایران اسلامی و مذاکرات برجام چهره واقعی دشمنان این سرزمین بر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر و سخنان ترامپ در مجامع بین‌المللی علیه ایران اسلامی و مذاکرات برجام چهره واقعی دشمنان این سرزمین بر همگان آشکار شد.

وی با اشاره به اینکه اروپا نیز دشمن ایران اسلامی است و نباید به آن اعتماد کرد خاطرنشان کرد: اروپا با آمریکا روابط اقتصادی خوبی دارد و در مسائل امنیتی نیز به این کشور وابسته است و هرگز نمی‌تواند علیه آمریکا اقدامی انجام دهد.

امام‌جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه اروپا مطیع و فرما بردار دولت آمریکا است تصریح کرد: مخالفت آن‌ها با سخنان ترامپ ظاهری و از پیش تعیین‌شده است و این توطئه آشکار نیز باید از سوی دولت مردان ایران خنثی شود.

وی با بیان اینکه جهان استکبار و در رأس آن آمریکای خیانت‌کار قابل‌اعتماد نیست و نباید با آنان مذاکره مجدد داشته باشیم تصریح کرد: این کشور تنها درصدد کسب منافع شخصی است و حقوق بشر در تفکرات و سیاست‌های این کشور تنها یک ادعای دروغ است.

سعیدی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در چند سال اخیر بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های دفاعی و اقتصادی ایران برای مقابله با جهان استکبار در دستور کار مسئولان این کشور قرار گیرد.

وی حمایت از گروهک‌های تروریستی داعش را ازجمله اقدامات خصمانه دولت آمریکا برشمرد و گفت: مسلمان کشی نیز مصداق بارزی از ادعای دروغین آمریکایی‌ها برای حمایت از حقوق بشر است ولی آنان بویی از این ادعا نبرده و تنها به دنبال سرنگونی نظام‌های اسلامی هستند.

امام‌جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه امنیت در ایران اسلامی پابرجا است اذعان کرد: ایران هراسی در وسعت جهانی از دیگر اقدامات جهان استکبار برای سرنگونی این نظام مقدس است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد