تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 6:27
کد خبر : 16698

کاهش ۱۸.۵ درصدی آمار طلاق در سروآباد

کاهش ۱۸.۵ درصدی آمار طلاق در سروآباد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سالار فتحی در گفتگو با هورامانات، به آمار ولادت اشاره کرد و افزود: آمار ولادت در طول ۸ ماهه سال‌جاری در شهرستان سروآباد ۳۴۹ نفر بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۴/۶ دهم درصد کاهش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سالار فتحی در گفتگو با هورامانات، به آمار ولادت اشاره کرد و افزود: آمار ولادت در طول ۸ ماهه سال‌جاری در شهرستان سروآباد ۳۴۹ نفر بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۴/۶ دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

وی به آمار وفات نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون ۹۷ نفر در سطح شهرستان فوت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۰.۱ دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

سالار فتحی ادامه داد: ولادت روستایی با ۲۹۱ ولادت ۵.۵ دهم درصد کاهش، ولادت شهری با ۵۸ مورد ولادت ۱۰.۷ دهم درصد کاهش  و وفات روستایی ۱۰.۱ دهم درصد کاهش و وفات شهری ۹/۰ دهم درصد کاهش را نشان میدهد.

 

رئیس ثبت احوال سروآباد به آمار ازدواج و طلاق نیز گریزی زد و گفت: در طول ۹ ماهه سال‌جاری ۱۹۳ مورد ازدواج به ثبت رسیده که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۶/۲۴ دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

فتحی تصریح کرد: آمار طلاق در ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۲ مورد بوده است که در مقایسه با سال قبل ۵/۱۸ دهم درصد کاهش یافته است.

حال با این اوصاف کاهش میزان مرگ و میر در ۹ ماهه نخست امسال این مسئله را می رساند که در این شهرستان خدامت بهداشتی مناسبی ارائه شده و باتوجه به آمارهای تصادفات درصد بالایی از این وفات ها در جاده ها رخ داده که بازهم باتوجه به کاهش این آمارها نشان از قانون مداری مردم و رعایت اصول راه نمایی و رانندگی و اجرای درست قانون توسط مسئولین امر می باشد.

 

اما از سوی دیگر کاهش آمار ازدواج نشان از کاهش امید به زندگی در جوانان در نتیجه بیکاری و نبود منابع درامدی و انگیزه برای ازدواج در آنان علارغم بالارفتن تسهیلات ازدواجی که به سختی دست آنها را میگیرد بوده و این موضوع که چرا اینقدر سن ازدواج بالارفته است برای متولیان امر باید جای بسی تامل باشد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد