تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 7:03
کد خبر : 16447

تشریح عملکرد رابطان استانی فراکسیون قرآن

تشریح عملکرد رابطان استانی فراکسیون قرآن

«سید محمد جواد ابطحی» عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره عملکرد رابطان استانی فراکسیون قرآن گفت: این مسئله بستگی به فردی دارد که برای این کار انتخاب شده است. هر استانی که یک نماینده دلسوز و علاقه‌مند را برای ارتباط با فراکسیون قرآن انتخاب کرده

«سید محمد جواد ابطحی» عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره عملکرد رابطان استانی فراکسیون قرآن گفت: این مسئله بستگی به فردی دارد که برای این کار انتخاب شده است. هر استانی که یک نماینده دلسوز و علاقه‌مند را برای ارتباط با فراکسیون قرآن انتخاب کرده کار هم به خوبی پیش رفته و جلسات استانی با نمایندگان و بیان مسائل و مشکلات شهرستان‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی به خوبی انجام شده است.
وی ادامه داد: اما برخی دیگر از رابطان تنها حضور فیزیکی در جلسات دارند و آن کار شایسته را انجام نمی‌دهند. البته حجت‌الاسلام پژمانفر در سال اول مدیریت فراکسیون قرآن اقدامات خوبی انجام داده‌اند. ولی انتظار می‌رود نمایندگانی متدین و ارزشی که برای انجام وظایف نمایندگی به قرآن هم قسم خورده‌اند بیش از این برای ترویج قرآن و مفاهیم آن تلاش کنند که متأسفانه این مسئله کمرنگ است.
ابطحی با بیان اینکه واقعا قرآن در کشور ما مهجور است، گفت: با وجود قاریان و حافظان زیاد قرآن در کشور اما آنچه مهم است و کم داریم عامل به قرآن است.
عضو فراکسیون قران، عترت و نماز مجلس با تشکر از ایکنا برای پوشش فعالیت‌های قرآنی در کشور، گفت: خوشبختانه در حوزه رسانه‌ای خبرگزاری ایکنا فعالیت‌های خوبی در زمینه ترویج مفاهیم و معارف قرآنی انجام می‌دهد و با رصدی که انجام داده‌ام تمام اتحادیه‌های قرآنی سراسر کشور هر یک به نوعی به ایکنا امید بسته‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد