تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 6:06
کد خبر : 16438

موزیک ویدئو «نماز آخر» در یزد منتشر شد

موزیک ویدئو «نماز آخر» در یزد منتشر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمد صادق کوچک‌زاده، رییس حوزه هنری یزد اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی موزیک ویدئو «نماز آخر» با شعری از علیرضا قزوه و صدای دلنشین صادق طالبی خواننده جوان یزدی به همت حوزه هنری استان و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمد صادق کوچک‌زاده، رییس حوزه هنری یزد اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی موزیک ویدئو «نماز آخر» با شعری از علیرضا قزوه و صدای دلنشین صادق طالبی خواننده جوان یزدی به همت حوزه هنری استان و همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری و رسانه ملی تولید و منتشر شد.
وی افزود: این نماهنگ به تهیه کنندگی حوزه هنری یزد محصولی از مرکز موسیقی حوزه هنری کشور است که در بافت تاریخی شهر جهانی یزد ضبط شده است.
رئیس حوزه هنری یزد گفت: تصویربرداری و تدوین این اثر به ترتیب بر عهده جواد دهقان و محمدرضا غلامی بوده و میکس و مستر آن را محمدرضا پارساییان انجام داده است.
کوچک‌زاده ادامه داد: این اثر روایتی از گسترش و تلألو نور اربعین در بین شیفتگان و دلدادگان حسینی و مجاهدت و جانفشانی رزمندگان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و گروه تروریستی تکفیری داعش است.
به گفته وی این موزیک ویدئو قرار است در آستانه اربعین حسینی از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود.
یادآور می شود این اثر هم اکنون در وب سایت حوزه هنری استان یزد به نشانی www.artyazd.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
منبع: حوزه هنری یزد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد