تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 7:01
کد خبر : 16362

ضرورت تلاش مسئولان برای احیای فرهنگ نماز در جامعه

ضرورت تلاش مسئولان برای احیای فرهنگ نماز در جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن هنرور صبح شنبه در نشست برنامه ریزی برگزاری اجلاس نماز در نهاوند اظهار داشت:جامعه امروز ما به برکت نظام جمهوری اسلامی نیاز به روحانیون دارد و این رویکرد در جامعه به طرف اسلام ناب محمدی می‌رود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن هنرور صبح شنبه در نشست برنامه ریزی برگزاری اجلاس نماز در نهاوند اظهار داشت:جامعه امروز ما به برکت نظام جمهوری اسلامی نیاز به روحانیون دارد و این رویکرد در جامعه به طرف اسلام ناب محمدی می‌رود و باید فرزندانی عالم و فاضل در کشور تربیت کنیم.

حجت‌الاسلام هنرور با اشاره به اهمیت بحث نماز عنوان داشت: مسئولان نظام اسلامی در راستای احیای فرهنگ نماز وظیفه سنگینی دارند و طبق فرموده امام خمینی(ره) مدیران نظام اسلامی باید در صف اول نمازهای جمعه و جماعات باشند.

وی طبق فرموده امام علی(ع) گفت: گاهی اوقات دیده می‌شود که به فروع دین بیشتر از اصول دین توجه می‌شود و افراط و تفریط در امور مناسب نیست و باید بررسی کنیم که درباره نماز تاکنون چه کرده‌ایم و بیشتر به مسئله نماز اهمیت دهیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

مسئول ستاد اقامه نماز نهاوند افزود: انقلاب اسلامی ما از مساجد سرچشمه گرفته و از مساجد استمرار یافته و باید جلوی آفت آسیب‌های اجتماعی و ولنگاری فرهنگی ایستادگی کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز از گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی در مدارس این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام موسی محبی افزود: بر اساس عقد تفاهم نامه با معاونت تربیتی اداره آموزش و پرورش نهاوند، فعالیت های فرهنگی و مذهبی در سطح مدارس و آموزشگاه های این شهرستان گسترش کمی و کیفی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: گسترش گفتمان های دینی در حوزه حجاب و عفاف و آسیب های اجتماعی، اعزام مبلغان مذهبی برای نشست های عقیدتی و اعتقادی و همچنین اقامه نماز جماعت در مدارس از جمله این فعالیت ها است که با همکاری اداره آموزش و پرورش درحال برگزاری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد