تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 6:02
کد خبر : 15881

گردآوری وصیت‌نامه شهدا در رابطه با نماز و حجاب

گردآوری وصیت‌نامه شهدا در رابطه با نماز و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان شنبه، ششم آبان در دومین جلسه ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید لرستان با بیان این‌که یکی از برنامه‌هایی که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان شنبه، ششم آبان در دومین جلسه ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید لرستان با بیان این‌که یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید همواره به آن توجه داشته است، بحث نماز است، گفت: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اولویت‌های ماست.
وی با اشاره به این‌که شهدا حقیقتاً الگوی تمام‌نمای توجه به نماز بوده‌اند، افزود: گردآوری وصیت‌نامه شهدا  در خصوص نماز یکی‌از محوری‌ترین کارهای بنیاد بوده است و براساس آن اهمیت نماز ترویج شود.
روشنی با یادآوری این‌که یکی دیگر از مباحث که مطرح شد امر به معروف و نهی از منکر بوده که مورد توجه بنیاد بوده است، اظهار کرد: آراستگی محیط یکی‌از اقداماتی است که باید به آن توجه شود همچنین بحث عفاف و حجاب  که در وصایای شهدا بسیار به آن اشاره شده است، نیز باید مدنظر باشد.
روشنی ادامه داد: حجاب تنها مربوط به زنان نیست بلکه شامل مردان هم می‎شود و در این راستا بنیاد شهید به‌دنبال گسترش این فرهنگ و نهادینه کردن حجاب به مفهوم واقعی  در جامعه است.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما بحث معرفی کتاب  است، که در این راستا یک مسابقه کتابخوانی از کتابی که انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد برای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد