تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 19:05
کد خبر : 15846

مؤمن حقیقی آرامش را در ایمان به خدا حس می‌کند

مؤمن حقیقی آرامش را در ایمان به خدا حس می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند، پنجم آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، گفت: مؤمن حقیقی آرامش را در ایمان به خدا حس می‌کند و مال و اموال برای او ارزشی ندارد.وی با بیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند، پنجم آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، گفت: مؤمن حقیقی آرامش را در ایمان به خدا حس می‌کند و مال و اموال برای او ارزشی ندارد.
وی با بیان اینکه عمار یاسر در سن ۹۰ سالگی جهاد در راه خدا را ترک نکرد و همواره در جنگ‌ها در رکاب نبی مکرم اسلام(ص) حضور داشت، افزود: آنچه که امروز مسلمانان باید از عمار بیاموزند درس روشنگری است.
امام جمعه هیرمند ادامه داد: در هر برهه‌ای از زمان همانند فتنه ۸۸ ممکن است افرادی از داخل به ولایت حمله کنند، این وظیفه ما است که با الگو گرفتن از شخصیت‌هایی همچون عمار یاسر خود را برای محافظت از ولایت سپر قرار دهیم.
وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده، اظهار کرد: در دفاع مقدس رزمندگان نوجوان بسیاری حضور داشتند، ولی شهید فهمیده همانند شهید حججی شاخص قرار گرفت تا رشادت رزمندگان دفاع مقدس برای جهانیان آشکار شود.
خطیب جمعه هیرمند شهید حسین فهمیده را بهترین الگو برای نوجوانان امروزی دانست و گفت: نوجوانان و جوانان کشور در روز سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های اخیر دولت‌مردان آمریکا خواهند داد.
وی همچنین افزود: اسرائیل باید بداند که آروزی همه رزمندگان انقلابی ایران است که با شیطان بزرگ آمریکا، و ایادی آن وارد نبرد مستقیم شوند، و اگر آن روز فرا برسد، همه اسرائیل را شخم خواهیم زد.
حجت‌الاسلام گزمه با بیان اینکه پست‌های مدیریتی موروثی نیست و باید به جوانان واگذار شود، ادامه داد: امروز برخی از مدیران به دلیل کهولت سن کم‌کارتر از گذشته شده‌اند، و اگر سکان مدیریت اقتصادی کشور به جوانان واگذار شود، قطعا از این مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.
حسین قدس نیا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد