تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 7:19
کد خبر : 15824

مردم بیشترین ضربه را از مسئولان پشت میزنشین و غافل خورده‌اند

مردم بیشترین ضربه را از مسئولان پشت میزنشین و غافل خورده‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز با بیان نقش ارزشمند رسانه ها در راستای انعکاس فعالیت‌های مسئولان و خدمتگزاران مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولان، بر بیان انتقادهای دلسوزانه و پیشنهادها در راستای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز با بیان نقش ارزشمند رسانه ها در راستای انعکاس فعالیت‌های مسئولان و خدمتگزاران مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولان، بر بیان انتقادهای دلسوزانه و پیشنهادها در راستای پیشرفت شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: اصحاب رسانه انصاف را در قلم و گفتار و انعکاس مطالب خبری رعایت کنند هر چند الحق و النصاف خبرنگاران رسانه ها در شهرستان مهریز خوب عمل کرده اند و اگر انتقاد و پیشنهاد و مطالب انعکاس داده شده از سر دلسوزی و خیر و صلاح شهرستان بوده است، در جهت پیشرفت شهرستان انعکاس یافته و از زحمات خبرنگاران مهریز در این چند ماه حضور خود در شهرستان قدردانی می کنم.

امام جمعه مهریز گفت: خبرنگاران انصاف صداقت و امانت را در اخبار خود رعایت کنند و به دور از غرض ورزی قلم بزنند و مطالبی را منتشر کنند که به مردم امیدواری بدهند و آنها بدانند که مسئولان در حال فعالیت هستند هر چند معتقدیم باید انتقاد منصفانه هم داشته باشند.

وی خطاب به مسئولان شهرستان مهریز نیز بیان کرد: مسئولان، هم سعه صدر داشته باشند و هم انتقاد پذیر باشند، مسئولی که انتقاد پذیر نباشد نمی تواند فعالیت کند مسئولی که دائم دلخوش به تعریف و تمجید دیگران و تملق گویان باشد، مسئول انقلابی نیست و نمی تواند برای مردم مفید باشد.

امام جمعه مهریز گفت: نظام جمهوری اسلامی مسئولی نمی خواهد که فقط در اتاقش بنشیند و اطرافیانش بگویند همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد، انقلاب ما و مردم بیشترین ضربه را از این مسئولان پشت میز نشسته و غافل از مشکلات مردم خورده اند.

وی تصریح کرد: چه معنی دارد عده ای اطراف مسئولی را بگیرند یا از سر دلسوزی و یا ترس از لطمه دیدن جایگاه خود، مسئول را برای خودشان مصادره کنند و فقط خبرهای خوش به وی بدهند زیرا آنها باعث غفلت مسئولان می شوند و در حق مردمی جفا می کنند که جوانان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

محی الدینی یادآور شد: مسئولان باید دقت کافی داشته باشند و در اجتماعات و در کنار مردم حضور یابند ضمن اینکه یکی از جایگاه‌های مهم وحدت بخش که بدون هیچ شائبه ای تمامی گروه‌ها و محلات و حزبها به دور هم جمع می شوند، نماز جمعه است.

وی تاکید کرد: مسئولان می توانند با حضور مستمر خود در این جایگاه عبادی سیاسی با ارائه عمکرد در کنار و در جمع مردم باشند و پیشنهاد می دهم که تریبون نماز جمعه در خدمت تمامی مسئولان شهرستان برای بیان فعالیتهای خود ومجموعه تحت مدیریتشان باشد.

امام جمعه مهریز افزود: حتی مسئولان می توانند در کنار برگزاری نمازجمعه، میز خدمتی بگذارند که مردم به راحتی بعد از نماز هر چند برای زمان کوتاهی مسئولان شهرستان خود را ببینند و مشکلاتشان را مطرح کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد